last van rug en ribben

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nietverwacht, 17 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Hallo

Ik ben nu 34 weken zwanger en heb sinds een week zo ontzettend veel last van mijn ribben en rug. Aan de rechterkant van mijn buik doet het bovenin ook erg zeer af en toe. Ik weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten op de bank of hoe ik moet liggen in bed en wordt er echt moe door :( iemand die dit ook herkend en weet wat ik er tegen kan doen??

2. Cheryl86

Cheryl86 Actief lid

21 feb 2014
    314
    0
    0
    Ja heb ik al maanden helaas, het enige wat mij helpt is liggen. En kamillethee helpt ook wel wat.

3. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Hier helpt het liggen op mijn rug ook het meeste. Hopelijk gaat het dan maar snel over als die kleine geboren is.

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hier bij de eerste 2 zwangerschappen ook ontzettend last/pijn van gehad. Hier hielp het als ik die kant genoeg ruimte gaf doormiddel van half op mijn zij te gaan zitten/liggen op de bank, tegen de leuning aan.

5. draakje22

draakje22 Lid

12 dec 2012
    99
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ik heb vanaf 16 weken zwangerschap ook veel pijn aan mijn ribben.. weet soms ook niet hoe ik moet zitten en ga dan van ellende maar op bed.. Op mijn rug liggen hielp eerst het beste, maar nu met 37 weken lijkt niks meer te helpen. Ik slaap nu met 2 kussens onder mijn hoofd..mis kun je dat eens proberen?

Deel Deze Pagina