mag ik even klagen?

Discussion in 'De lounge' started by Eefke84, Feb 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

1: mijn kleintje is al vanaf donderdag ziek. heeft inmiddels geen koorts meer maar wel hangerig, niet fit:x

2: ben dus al een par dagen met haar niet lekker naar buiten geweest omdat ze zo ziek was. dacht ik vandaag even lekker een frisse neus te gaan halen sneeuwt het weer als een gek! ( kan de wielen van de wagen niet zo goed aan):x

3 ik had nog tot vanmorgen vroeg goede hoop dat ik niet ongi zou worden maar helaas net een bruine streep op het wc papier!:x

4 ik moet dus vanavond verplicht rode kool eten want das het enige wat ik nog in huis heb en kan denk niet naar de appie

zo dat was er uit! sorry maar het lucht wel even op!:)

2. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hee plurk...

Het is idd een grauwe dag (wij in het Noorden hebben nu eindelijk eventjes een matig zonnetje, maar wij krijgen de volle laag nog, en hebben al veeeeeeel sneeuw gehad). NIET LEUK. Niet met kinderwagens, niet met hoogzwangere buiken... :( Ik leef met u mee!

Kan je misschien een vriendin bellen, die iets mobieler is, haar vragen om een pizza mee te nemen zodat het geen rode kool wordt, en dan met een DVD op de bank zitten als de uk slaapt?

Beterschap voor je ukje en ik duim voor snel een tweede plurk. ;)

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha wat een heerlijk lief brichtje van je... ben gelijk al een stuk vrolijker.. alleen van die vriendin die zou vandaag inderdaad komen maar woont best een eind uit de buurt dus die belde af dat ze niet zon held is nu op de weg ( heeft ze groot gelijk in) dus helaas haha

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

en idd met een hoogzwangere buik zou ik ook veilig binne blijven. hoop dat je snel je wondertje in je armen hebt!

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

o meissie ik herken het..
    het is niet leuk om vandaag nog wat te doen
    en verplicht rode kool eten is ook niet altijd alles
    als je bij mij om de hoek had gewoond had ik zo voor jou wat lekkers gehaald hi hi
    ik durf nog wel te rijden hi hi
    succes meissie en een super dikke knuffel van uit kerkdriel

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

jullie zijn echt lief!

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jij ben ook lief...

8. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

och je plurkie is toch niet ziek geworden op haar verjaardag? :(
    veel beterschap voor je plurkie en heb je appels in huis? lekker door de rode kool raspen ;)

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nog gefeliciteerd met Plurkie. Leuke verjaardag gehad? Wel sneu dat ze ziek is.

Heb je geen pannenkoekmix of zo in huis? Kun je die misschien bakken. Of desnoods gewoon van bloem, melk en eieren. Hoef je ook niet die verplichte rode kool te eten. Daar zou ik nou ook helemaal geen zin in hebben...

Hopelijk is het voor jullie snel raak!

10. MissMom

MissMom Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciflap met je dochter nog he!
    Dikke kus voor der maar geef die maar als ze weer prut is he.
    Wat ben je trouwens weer gauw ongi? Vorige keer waren we het samen geworden op dezelfde dag, dan zal die van mij ook wel weer eraan komen, onthoud dat niet hoor maar wist dat van ons nog hihi.
    Ennuh ipv rode kool niets in de vriezer liggen?
    Of heb je nog aardappels en ei thuis? Maak je toch lekker gebakken aardappel met ei erdoor (ja ongi zal gauw komen hier haha)
    Helaas geen postduif te bekennen hier anders had ik er 1 naar je toe laten vliegen met een mand vol boodschappen.

Liefs

11. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Tuurlijk mag jij even klagen!
    1. Zo snel als je meisje beter is, is die rotsneeuw ook verdwenen en kun je naar buiten
    2. Zo snel mogelijk leren lopen die kleine plurkmeid, heb je die wagen niet meer nodig (maar tegen die tijd sneeuwt het ook niet meer :D)
    3. Das balen. Even geen lollig antwoord op geven. Succes wel voor de volgende ronde.
    4. Niet naar de appie is geen voetbalplaatjes is geen zeurende jochies om je heen = dus een middagje thuis. Ga vanmiddag dus lekker ontspannen op de bank met een mok warme chocolademelk en een boekje wanneer kleine plurk slaapt.

Idee of geen idee?

Sterkte met je baaldag meid!

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

chantal@ wat heb jij een geweldige hersens met super goede ideeen en logica haha. mn boze baal bui is inmiddels weer een beetje gezakt.
    idd de zieke bui van plurk gaat ook wel weer over, de sneeuw dooit al lekker ( al is het wel vieze blub blub buiten nu) er komt vast een moment dat ik niet meer ongi wordt! ( zeker als ik de 55 ga passeren) en heb man naar appie gestuurd voor andere groente dus mag die met vervelende irritante onopgevoede kindertjes gaan rellen over vb plaatjes! hahahahaha

en ook leker... hoef niet veel te poesten in huis vandaag want heb gister na het feestje van plurk de kamer helemaal gesopt en gedweild. alleen een berg was weg te werken maar die gaat bijna vanzelf!!

trouwens mee dat ik dit typ wordt het weer een hele donkere sneeuwlucht hier! GRRRRRRRRR:x:D

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Oh soms heb je gewoon echt een enorme baaldag!
    Nou baal gewoon lekker! En klaag maar raak!
    Dat lucht meestal wel op:)

En hopenlijk mag het snel raak zijn voor nog een inimini plurkie!

Knuffel vanuit Grünn!

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dank je lovely! heerlijk zon lekkere noordelijke knuffel!

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hmmm ik ga voor de 500 ste keer deze dag even broekloeren nog maar. heeeee het onweert hier ineens!!!

16. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    En weet je wat het is? Ik zit dus op mijn werk, ben duf van het feest van gisteren, heb het koud en zou er heel wat voetbalplaatjes voor overhebben om NU heerlijk languit ongegeneerd lekker ontspannen onder een dikke deken mét warme chocomelk op de bank te kunnen liggen.
    Uitrusten is er hier niet bij :x en dat is nou net precies wat ik eigenlijk nodig heb!

Ja sorry plurk tis jouw topic maar mag ik ook effe?!? :D

17. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    import Noorderling
    Oh, idd die voetbal plaatjes zijn hier dus een reden om NIET naar de appie te gaan :D

Ah, broekloeren... ik ken het meid. Die tweede plurk komt er heus!!

18. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    import Noorderling
    *ligt met plofzwangere buik op bank dvd'tjes te kijken met twee poezen ernaast, dekentje erover*

:)

ik zou me nog schuldig gaan voelen, maar om het goed te maken heb ik zo'n last van het zuur dat chocomel er echt al weken niet meer inzit helaas.

19. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ow meid vorig jaar was ik ook TOPzwanger maar lag toen wel in het ziekenhuis máár wat zorgden ze daar goed voor me!! Geen chocomelk maar wel warme kruiken en gewoon LIEF zijn!
    Nog even en je hebt je wondertje, geniet nog maar even van de rust hahaha.

20. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ja Plurk, jij gaat even broekloeren en ondertussen nemen ze zomaar je hele klaagtopic over! Schamen moeten ze zich :D

Ik moet aan het werk!

Share This Page