idee cadeautje voor kinderen op de crèche

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door noralie, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    Hallo allemaal,

Over een paar weken viert mijn dochter haar tweede verjaardag op de crèche. Het is hier (wij wonen niet in Nederland) de gewoonte om naast iets lekkers te trakteren ook een klein cadeautje te kopen voor alle kinderen in de groep. Meestal kopen ouders een bal, stickers, een plastic telefoontje, dat soort dingen. Ik wil graag iets leukers kopen en het zou helemaal super zijn als er een link met Nederland zou zijn.

Iemand een leuk idee?

Dank!

2. Lous1982

Lous1982 Actief lid

22 jun 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Hoi Noralie!

Floor kreeg laatst op het KDV een heel schattig badeendje met een strikje eromheen, met daaraan een lief kaartje. Is dat een idee?

3. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Bij ons worden vaak van die kleine kartonnen boekjes gegeven.
    Zo een fel gekleurd molentje is misschien ook wel leuk.

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    hangt een beetje van je budget af, maar misschien een leuke klompjessleutelhanger Molen Klompen Roze

Ik heb zelf kleipotjes en krijtjes bij babstraktatie besteld, ook erg leuk (zal een dezer dagen wel even een foto in m'n album plaatsen).

5. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

onze zoons gingen naar een andere groep, ik had een badeendje met peperkoek.
    was groot succes. bij het kruidvat had ik iets van 50 eendjes voor 6 of 7 euro.

6. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    Leuke ideeën meiden, dank daarvoor! Ik ga even speuren op het Internet. Moet helaas ook rekening houden met online bestellen en verzendkosten...

Ik zal jullie laten weten wat we uiteindelijk gedaan hebben!

Deel Deze Pagina