idee dat innesteling fout gaat

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Me26, 20 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    hebben jullie dat wel eens gehad? dat je idee heb dat je eitje toch wel echt bevrucht is maar daarna fout gaat?

ik had dat afgelopen cyclus, nu ongesteld. na eisprong, op dag 18/19 na paar dagen echt allerlei kwaaltjes die ik afgelopen maanden niet had. tevens op dag ong 8 roze verlies wat ik nooit heb anders, dus zou innesteling hebben kunnen zijn.? op dag 9\10 ongi begonnen, dus hele korte lf!
    wat kan ik doen om tijd tussen eisprong en ongi te verlengen en kan je iets doen om innesteling beter te later verlopen?

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik heb wel eens gelezen dat tarwekiemolie helpt bij een goede innesteling, wellicht kun je dat proberen.

3. cybell

cybell Niet meer actief

Het gaat heel vaak mis bij de innesteling bij vrouwen, maar hier heb je dus meestal geen weet van.
    Ik duim voor je dat het snel raak mag zijn meis!

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    bedankt Cybell en pearll. zou miss vreemd zijn als ik nu wel iets gemerkt heb, maar had echt alle verschijnselen en vorige maanden niet.
    ik ga gewoon weer verder, mag al blij zijn dat ik mn ei spot en geen lange cyclussen heb. die tarwekiemolie waar kan je dat kopen?

5. johanne

johanne Actief lid

15 okt 2012
    191
    0
    16
    Ik had dat ook, elfs 4 dagen voor nod lichte zwangerschapstesten van verschillende merken. Helaas vandaag echt ongesteld geworden, 4 dagen over tijd. Volgende ronde beter!!!

Deel Deze Pagina