Hallo dames, Ik heb heel internet al afgezocht maar kan niet echt een antwoord vinden op mijn vraag. Sinds vorige ronde eisprong loop ik al met een vervelende lage buikpijn. Weet niet of het buikpijn of baarmoeder pijn is, maar het zit in ieder geval goed laag. Toen ik ongesteld werd hoopte ik dat het over zou zijn, aangezien ik het een half jaar geleden ook een keer een ronde heb gehad, maar het bleef gewoon hangen. Ben 1 dag goed ongesteld geweest en daarna kon ik het doen met 2 tampons op een dag voor twee dagen. Nou zit ik anderhalve week na mn NOD (4 dagen voor ei) en krijg ik gisteravond opeens last van een brandend gevoel aan het einde van het plassen. De laatste druppels wilde er gewoon niet uit. Ik dacht gelijk aan een blaasontsteking, maar toen ik na twee keer plassen ineens bloed te zien kreeg raakte in de war. Ik dacht eerst bloed te plassen, maar na nader onderzoek kwam het uit de richting van mn baarmoeder. Echt als een soort menstruatie. Felrode stippen en verder rose vocht op mn papiertje. En mn urine was ook licht rose in de pot. Gaan slapen met het voornemen om vanochtend gelijk de dokter te bellen, want bloed en een blaasontsteking is niet goed geloof ik. Maar.. vanmorgen helemaal nergens meer last van :s Ben nu dus een beetje in de war. Dokter toch nog even gebeld, maar volgens de assistente moest ik maar even afwachten, aangezien ik er geen last meer van heb. Eventueel een inwendige echo laten maken, maar aangezien ik maandag toch naar de gyn moet en de dokter niet echt een fijne vent vind, wacht ik daar even tot maandag mee. Iemand dit weleens gehad? Of een idee wat het kan zijn?
heb je voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan? Dat zou natuurlijk de aller aller leukste optie zijn. Verder is het misschien een ovulatiebloeding. Dat je eisprong een paar daagjes eerder is als hij normaal zou zijn. Heb je de vorige menstruatie wel helderrood verlies gehad?
Nee geen test gedaan, totaal niet het idee dat het raak zou kunnen zijn. Ben gewoon ongesteld geweest met helderrood bloed 1 dag en mn temperatuur is overduidelijk gedaald. Al viel me gisteravond op dat mn temp wel iets hoger is als normaal (37.5 ipv 37.2/37.3). Maar dan nog, kan ik me echt niet voorstellen.. Ovulatiebloeding heb ik nog nooit gehad, kan dat zomaar ineens opkomen? Ik heb ook nog geen slijm gehad, dat heb ik normaal altijd vanaf 1 dag voor mn ei, dus weet eigenlijk wel zeker dat ik nog geen eisprong heb gehad..Raar!
heb ook nog nooit een ovulatiebloeding gehad tot vorige maand ineens slijm met wat bloed erin en wat rosig bij het plassen, 14 dagen later ongesteld Kan dus zomaar ineens wel zo zijn....
Mja daarbij dan ook nog eens pijn bij het plassen en totaal geen slijm? Kan het me niet zo goed voorstellen. Mogelijkheid is er natuurlijk altijd, ik zou dan een ronde van 24 dagen hebben..
als je dit blijft houden vraag dan een onderzoek voor endometriose, dan heb je ook vaak pijn bij het okassen, vooral de laatste druppels, ik had dit ook en vooral vlak voor dat ik ongesteld werd. ik heb een lichte vorm van endo. gr
Hi dames, Even een update. Vandaag weer bij de gyn geweest en aangezien mn bloedonderzoeken allemaal goed waren krijg ik nu een kijkoperatie. Heb toen ook gelijk gevraagd of ze kunnen kijken of ik endometriose heb, zodat we dat ook kunnen uitsluiten. Verder geen last meer gehad van bloedingen of pijn bij het plassen (alleen nog beetje vervelend gevoel) dus geen idee wat het geweest kan zijn :s We nog steeds erg veel last van buikpijn