Overtijd

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nath1986, Jun 5, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

Jan 12, 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    ik ben momenteel 40 weken en 1 dag zwanger van nr 2.
    Ons 1ste kindje is geboren op 39+6. Ben toen de woensdag gestript geweest en snachts is het al in gang geschoten. Vanaf de maandag ben ik de slijmprop beginnen verliezen.

Nu laat nr 2 iets langer op zich wachten. Gisteren was ik 40 weken en moest ik CTG laten maken als ik niet bevallen was, alles was prima. Momenteel is de helft van baarmoedermond verweekt, heb ik 3 cm opening en is baby ingedaald. Ik heb ook al dagen harde buiken en menstruatiekrampen. Gisteren ben ik gestript en had veel krampen maar zet niet door. Ik ben nu wel mijn slijmprop aan het verliezen.

Zou ik nog lang moeten wachten? Ik ben zo ongeduldig. Graag wat ervaringen.

2. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,608
    8,359
    113
    Female
    Bij mijn 2e ben ik net als bij de eerste bevallen met 41 weken. Maar bij de tweede heb ik een paar weken met 4 cm ontsluiting gelopen. Veel krampen die niet doorzette.

Succes met de laatste loodjes!

3. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

Jan 11, 2018
    1,015
    294
    83
    Female
    Pin je niet op de uitgerekende datum. Ik was van ons zoontje met 40+4 weken bevallen. Het gaat erom dat het binnen NU en aankomende 2 weken kan gebeuren. Geniet nog van die kleine in je tummy straks is het over en voorbij. Veel succes straks zet m op ;)

4. Bumpie

Bumpie Bekend lid

Dec 28, 2015
    864
    523
    93
    Ik werd helemaal gestoord toen ik met 41 weken nog niet bevallen was en toen was het ook echt klaar. Ze moest eruit want had al verminderd vruchtwater. Dus helaas ingeleid.

Share This Page