Ik heb het allebei gedaan en eerlijk gezegd is een feestje thuis een echte verjaardag voor de jarige. Met verjaardagsspellen, taart, kaarsen blazen enz. De jarige staat dan echt centraal. Al die ingewikkelde activiteiten buitendeur zijn meer een (school)uitje die dan door de ouders van 1 kind worden betaald.
Zou ik in deze leeftijdscategorie niet voor kiezen. Niet ieder kind is motorisch sterk genoeg om op latten te staan en ze vinden het koud. Ik vind dit meer iets voor een oudere doelgroep. Bowlen is leuk, Fotoshoot thuis hebben wij gedaan toen dochter 7 jaar werd. Ik kon geheel mijn eigen gang gaan want alles wordt verzorgd. Vogelkelder in Den haag is heel leuk.
Persoonlijk denk ik dan koud is het in de winter ook en het skiën zelf is maar een uurtje (ik heb op de uitnodigingen wel aangegeven dat ze warme kleding en handschoenen mee moeten en de meeste ouders weten het ook al). De meeste kinderen die meegaan zijn 8 of bijna 8 (mijn dochter is een vroege leerling). En het gaat ook meer om de lol van het proberen natuurlijk Mijn dochter heeft er erg veel zin in dus hopelijk wordt het een succes. Bowlen is al een paar keer gedaan als kinderfeestje. ik wil niets thuis en de vogelkelder is mijn dochter al heel vaak heen geweest met de kinderopvang. Iedereen in ieder geval bedankt voor de input!