Idee leuk afscheidskadootje juf kdv?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door JackyiRo, 12 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

23 mrt 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoon heeft al vanaf het prille begin een vaste juf/leidsters op het kdv, 3 jaar nu. Er zijn natuurlijk nog meer meiden maar deze juf is mijn zoons favoriet en bovendien kent ze hem erg goed. Nu moet ze vertrekken, tot mijn grote verdriet! Ik wil haar iets leuks meegeven als aandenken maar ook als bedankje voor haar goede zorgen en betrokkenheid. Heeft iemand een goed idee?

2. madelief80

madelief80 Actief lid

25 apr 2011
    187
    0
    0
    NULL
    Noord holland
    Misschien hetzelfde favoriete knuffeltje van je zoon
    Als hij die heeft en je die nog kunt kopen? :)

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier moest ook een geweldige juffie vertrekken. Ik heb haar een restaurantkaart gegeven. En toevallig kreeg ze dat ook van haar collega's. Dus ze kon samen met haar vriend uit eten gaan.

en ook een kaart erbij om haar te bedanken.

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Hier hetzelfde, ik heb een stuk karton gepakt deze met rood papier bekleed, choco hartjes gekocht thee met mooie spreuken gekocht en nog van die merci choco stuk of drie erin gedaan ( bij de wereld winkel) en dit heb ik heel leuk op het karton " geplakt" met dat dubbel zijdig plakband) en dit met doorzichtig folie leuk ingepakt en vrolijk met lintjes versierd, bovenop een geluks olifantje geplakt die je aan een sleutelbos of armbandje kon hangen en dat het haar veel geluk mocht brengen bij haar nieuwe baan

En natuurlijk een tekening met kaartje van onze dochter

Deel Deze Pagina