Mijn zoon heeft al vanaf het prille begin een vaste juf/leidsters op het kdv, 3 jaar nu. Er zijn natuurlijk nog meer meiden maar deze juf is mijn zoons favoriet en bovendien kent ze hem erg goed. Nu moet ze vertrekken, tot mijn grote verdriet! Ik wil haar iets leuks meegeven als aandenken maar ook als bedankje voor haar goede zorgen en betrokkenheid. Heeft iemand een goed idee?
Hier moest ook een geweldige juffie vertrekken. Ik heb haar een restaurantkaart gegeven. En toevallig kreeg ze dat ook van haar collega's. Dus ze kon samen met haar vriend uit eten gaan. en ook een kaart erbij om haar te bedanken.
Hier hetzelfde, ik heb een stuk karton gepakt deze met rood papier bekleed, choco hartjes gekocht thee met mooie spreuken gekocht en nog van die merci choco stuk of drie erin gedaan ( bij de wereld winkel) en dit heb ik heel leuk op het karton " geplakt" met dat dubbel zijdig plakband) en dit met doorzichtig folie leuk ingepakt en vrolijk met lintjes versierd, bovenop een geluks olifantje geplakt die je aan een sleutelbos of armbandje kon hangen en dat het haar veel geluk mocht brengen bij haar nieuwe baan En natuurlijk een tekening met kaartje van onze dochter