ooww plaatje lukt niet ik heb de Lodger Wrapper Peace Blue de link De Lodger Wrapper Fleece wikkeldeken Jade bl039 (115cm x 115cm) wordt gratis verzonden bij online webwinkel daffodille.nl
Ooh ik ben ook verliefd op lodger :S Ik heb 3 wrappers. Dit vind ik de mooiste: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTHb3G9qiL3lvRAy2BR59BCi_qbsOpoWICdqmEvPk5zpaC929FY deze heb ik in het blauw en rood: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQHiSjWdhv1jy6sYDuNXXf43fo7QjbEvhrR7h0sLc8ewmipw5M7ScFyFEXXuA Mijn groene lodger bunker met streepjes vind ik ook super. Maar goed. Eigenlijk hardstikke overdreven zoveel van die dingen. Maar goed kon ze voor een leuk prijsje op de kop tikken...
62,55 voor een fleecedekentje Misschien zie ik iets gigantisch over het hoofd hoor, maar zijn die dingen niet krankzinnig duur?
De Lodger Wrapper Fleece wikkeldeken King Blue BL032 (115cm x 115cm) wordt gratis verzonden bij online webwinkel daffodille.nl deze heb ik
Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.kinderwagenkiezer.nl/Images/Voetenzak/Lodger/Lodger-Bunker-Oxred.jpg en deze
Ik heb deze voor nop gekregen van Lodger: De Lodger Wrapper Fleece wikkeldeken Retro Khaki BL033 (115cm x 115cm) wordt gratis verzonden bij online webwinkel daffodille.nl
ik heb er één zelf nieuw gekocht. Die bovenste. Maar die andere heb ik voor 12 euro gekocht. Dus.... dan valt de prijs toch wel mee? Marktplaats en ze zijn nog als nieuw.
Amfy : jij hebt ook leuke!! Kruimel: haha ik voel me al een beetje schuldig omdat ik steeds zoveel geld uitgeef en nu zeg jij er ook wat van Sandraska: heb je die gratis gekregen hoe dat zo??
Heee, ik zeg niet dat je het niet moet/mag doen ik vind het alleen persoonlijk echt belachelijk veel geld voor een simpel fleecedekentje.... maar ik moet zeggen, ondanks dat het onze eerste is heb ik ook niet echt last van koopziekte. Ben liever druk bezig met het opknappen van de oude meubeltjes die we hebben gekregen (bedje waar ik zelf in gelegen heb, mooie houten commode whitewashen enzo)...
Kruimeltje: laat je het eindresultaat dan zien Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe oude meubeltjes weer helemaal opgepimpt worden!! Dat zou ik zelf ook wel willen doen , maar heb echt 2 linkerhanden dus dat wordt gewoon nieuwe halen.
Dat kun jij ook hoor! De commode heb ik helemaal blank geschuurd en vervolgens in de whitewash gezet (laagje of zes). Niet moeilijk, leuk resultaat! Bedje was wat meer werk... zooooooooooooooveel spijltjes...
Ja idd bedje is wel veel werk.. heb je het al afgekregen dan?? Waarom show je de babykamer niet bij: show je babykamer topic ik ben benieuwddd
Nee het is nog niet af. Werk 36 uur per week, dus het opknappen gebeurd in het weekend... en dan op één van de twee dagen... maar ach, ik heb nog even! Maar dat bedje is inderdaad een boel werk. Er zitten nu drie lagen beits op de spijltjes en eigenlijk is het nog niet genoeg... dit weekend nog maar een laagje erop zetten!
Owjaa dan heb je het druk idd. Nou succes met het opknappen!! En ben bennieuwd naar het eindresultaat!!
Lodger bestond afgelopen jaar 10 jaar dus alle kindjes die op de 10de van de maand geboren werden, kregen een gratis wrapper. Je moest wel even geboortekaartje en uitreksel van geboorteregister opsturen.. Mooi meegenomen dus, scheelt weer in de portemonnee