Dag allemaal, Ik heb op internet gezocht naar ideeen om alle geboortekaartjes op te hangen, maar kreeg niet erg veel resultaten... Ik kan natuurlijk een touwtje door de woonkamer spannen met wasknijpertjes, maar misschien hebben jullie nog andere leuke ideeen? Ik hoor ze graag!
ik heb ze ook gewoon aan roze linten hangen ( 3 x raden wat het geslacht is) Ik heb echter wel de knijpers gepimpt. Ik heb gewoon houten knijpers bij de blokker gekocht en die uitelkaar gesloopt en toen roze geverfd.... en er een soort van plak edelsteen opgeplakt ( deze kan je bij de zeeman kopen) Maakt het toch net ff wat anders Geloof dat ik tijd over had in mn verlof
Wij hadden ze op de kastdeur van de slaapkamer geplakt (inbouwkast), waar ik de eerste 2 weken nogal vaak was . Vond het wel gezellig, zo'n behangetje op de kast van kaartjes.
Wij hebben ze in een soort van kaarten ophangsysteem gehangen. Dat zijn van die kleine plankjes onder elkaar met een richel erin waar je de kaartjes in kunt zetten. De kaarten die daar niet meer inpasten hebben we opgehangen aan de kast aan een zilveren koord met van die mini wasknijpertjes.
Hoi hoi, Mijn schoonmoeder had een lange vlaggetjes slinger van stof gemaakt in het roze en deze hing in de kamer en daar hadden we de kaarten overheen gehangen. Hoefde je niet eens knijpers voor te hebben! En het zag er zeer feestelijk uit! Gr. Nancy
We hebben roze en blauw lint gekocht (weten het geslacht niet) en daar hangen we ze aan op ! Ik heb wel wasknijpertjes gekocht voor kaarten die zich niet zo makkelijk laten hangen. Het is misschien niet het meest originele idee, maar wel practisch ... en pappa moet ze ophangen ... en die mannen hebben het al zo druk in deze periode. Dit gaat dan lekker snel en stevig ... bij ons oudste hebben ze zeker een half jaar gehangen ! Groetjes, Nikki F
Wij hadden in eerste instantie een touwtje door de kamer gespannen en daar de kaartjes met wasknijpertjes aan gehangen...maar we kregen op een gegeven moment zoveel kaarten dat het niet meer aan het touwtje pastte dus hebben we het anders neergehangen en de rest op het dressoir. Heb ze vd week toevallig allemaal ingeplakt...pff wat een werk zeg. Map kan ganie meer dicht haha. Maar wel leuk!
Wij hadden twee vlaggenlijnen met "it's a girl" op de vlaggetjes hangen. Tussen de vlaggetjes door hebben we de kaartjes gehangen (dubbelzijdig) met roze knijpertjes.
Ik heb deze: Diversen (de grote maat) ooit eens op een beurs gekocht... Echt een super aankoop! Er staat dat er 40 kaarten op passen, maar ik had er veel meer op... Het leuke van dit systeem vind ik, dat je gewoon een schilderij van de muur plukt, kaarten houder er neer hangt en als je hem weghaalt het schilderij weer terug hangt. Kijkt niet zo kaal, en je hoeft nergens met punaises, spijkers of plakband te werken...
Bedankt alvast voor al jullie ideeen! Ik ga er nog eens over nadenken. Zo'n kaartenhouder is inderdaad ook een leuk en makkelijk idee, maar denk dat ik er dan wel twee nodig heb. We hebben nog even...(hoop ik).