Ziek na BMR vaccinatie?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mey, Jul 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mey

Mey Actief lid

Jun 9, 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Aerin heeft op 3 juli zijn BMR prik gehad en is nu dus gewoon kei ziek. Koorts en helemaal onder de uitslag. Hij eet nauwelijks want zijn mondje is heel gevoelig. Hij heeft dus gewoon de mazelen.
    Sinds zijn prik is hij al niet te genieten en de laatste week was echt een ramp. Meneer heeft een ernstig kort lontje, is niet te genieten, alles is hem te veel en dat frustreerd hem mateloos. En nu is hij dus ook nog eens echt ziek.

Hebben jullie kindjes dat ook gehad na een prik?

2. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Nee, hier gelukkig totaal geen last gehad, echt helemaal niks! Terwijl ik van het ergste uitging, zag er erg tegenop..

3. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ze was niet helemaal in haar hum maar echt ziek was ze niet.

4. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Lynn heeft alleen wat uitslag gehad

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Hier alleen wat uitslag en koorts dat maar een dag aanhield. Wel een beetje uit zijn hum, maar voor de rest niet ziek.

6. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    bij de oudste nergens last van gehad en nu bij de jongste ook erg ziek

Hij is 2 weken na de vaccinatie erg ziek geworden, 2 dagen 40+ koorts en zelfs spugen en uitsslag. De 3e dag nam het af en de 4e dag was het ineens over. Echt niet leuk!

7. kvptje

kvptje Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Maricha is 2 daagjes ziek (koortsig) geweest en zat ook onder de uitslag, later bleek de uitslag van de zwitsal bodylotion te zijn. Ben na 1 week overgestapt op ander merk en de uitslag verdween

8. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Nee ze is hier niet ziek geweest van de BMR prik...ik hoop dat je mannetje snel beter is...Sophie is nu ook ziek en mijn man ook,en ze heeft ook zo kort lontje en wil ook niet eten...en ik voel me door mijn zwangerschap ook helemaal niet lekker...pff soms is het zwaar he!

9. jacqje

jacqje Lid

Jul 8, 2006
    84
    0
    6
    Mijn zoontje was ook behoorlijk ziek(ondanks homeopatische korrels voor die tijd) Hij had ontstoken ogen, groene snotneus, koorts(tegen de 40 graden) en hij voelde zich erg beroerd.
    Hij was voor de enting verkouden geweest. Dit had ik ook gemeld bij het CB. Was geen probleem volgens hun. Maar later zei de homeopaat dat hij door die verkoudheid niet geent had mogen worden. Zijn weerstand was daardoor te laag geworden om die prik nog te kunnen verwerken.
    Sterkte met je kleintje.

10. Mey

Mey Actief lid

Jun 9, 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Dat kleine stemmetje in mijn hoofd bleef maar zeggen dat er iets niet klopte dus heb ik de huisarts gebelt en moesten we meteen komen.
    Aern heeft ergens een virusje opgelopen en daat uitslag van gekregen met koorts. Het staat dus helemaal los van zijn vaccinatie. We moesten tot vandaag wachten en als het dannog niet beter was krijgt hij alsnog een antibioticakuutje. Nu is opzich alles wel beter. De koorts is helemaal weg en de uitslag zakt van zijn gezicht naar zijn buik en zijn beetjes dus dat is ook zo weg. Alleen zijn evenwicht is helemaal verstoort. Hij valt steeds om enloopt overal tegenaan. Hij is heel bang om te lopen omdat hij weet dat hij niet op zijn gevoel kan vertrouwen. En dat wordt dus niet minder. Dus daar bel ik de HA nog even voor terug.

11. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Lang leve de moederlijke intuïtie (dat blijkt toch altijd weer de beste raadgever)!
    Beterschap voor de kleine man!

Groetjes, Wendy

12. Mey

Mey Actief lid

Jun 9, 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Pfffffffff ik ben echt helemaal op nu. Dit circus duurt nu al een week en nu is het echt op. Hij valt steeds om en loopt overal tegenaan. Zijn evenwicht is echt gestoord. Maar ook de hele glans is er vanaf. Hij is heel bleek en alles behalve vrolijk. Normaal kan hij een uur zelf spelen, liefst met zijn verzamelde stenen. Die heeft hij dus al sinds zondag niet meer aangeraakt. Hij kan niks meer zelf. Het enigste wat hij relaxed kan is tv kijken. Dat doe ik dan ook wanneer ik wil koken want anders gaat hij steeds aan m'n been hangen en kan ik niks. Eten doet hij gelukkig wel weer goed maar hij lacht amper, heeft geen kleur meer, is altijd moe, loopt wiebelig.

Morgen ochtend bel ik terug naar de huisarts want dit is niet meer normaal. Als hij niks weet bel ik de osteopaat voor een afspraak.

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Als de HA niks weet zou ik het ZK bellen!
    Dit is volgens mij niet goed!

14. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    Meid, aan de bel trekken hoor! en als het aan mij had gelegen nu nog, de HAP bellen! wil je absoluut neit ognerust maken, maar dit is niet gezond!

15. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Kyano was niet ziek gelukkig, hij is wel sinds die prikken zijn slaapritme snachts kwijt.. grrrr...

Maar ik zou ff de HA bellen hoor..

16. Mey

Mey Actief lid

Jun 9, 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Vandaag bij de HA geweest. Het was weer een ander want ze draaien een vakantierooster. Hij zei dat de BMR een beruchte prik is omdat kinderen vaak na tien dagen pas koorts krijgen na de prik. Aerin heeft waarschijnlijk twee dingen tegelijk gehad, én koorst na de prik en een virus. Zijn evenwichtsprobleem komt dus voort uit dat virus. Het is heel vervelend en zou volgens hem binnen een week (van vandaag geteld) weg moeten zijn.

Ik heb Aerin gister meegenomen naar en super gave speelgoed winke len hem een nieuwe blokkentoren kado gedaan omdat ik hem zo zielig vond. Hij is er helemaal weg van. Vandaag heeft hij alweer met zijn stenen gespeeld en lacht hij weer een beetje. Straks gaan we met de bus naar de stad omnieuwe sokken te kopen want zijn voeten groeien zijn sokken uit.
    Nu moet mama alleen nog even bijtanken.

Share This Page