Wie geeft mij zn lekkerste recept voor pastasalade...ik heb zelf maar 1 variatie, maar vind het zo lekker dat ik er graag meer uit wil proberen.
pasta koken, tonijn, rode ui, gekookte eieren, paprika, mayo, peper en zout en dat allemaal op de gok haha simpel maar lekker
Pasta koken, kip in reepjes bakken, spek bakken en dat alles met wat room door elkaar gooien en af laten koelen. Ei koken en in stukjes erdoorheen. Komkommer en rucola en paprika erdoorheen. Naar keuze verder: tomaatjes, olijven, gebakken champignons. Peper en zout erover, en geraspte kaas Lekker....
Pasta, ijsbergsla, kipfiletstukjes (beetje peper en zout erop), bettine blanc kaas, walnoten en als laatste met een lekkere mosterddressing. Heerlijk!
Gekookte pasta mengen met groene pesto, mini mozarellabolletjes, pijnboompitjes, zongedroogde tomaatjes, rucola en in ringetjes gesneden bosuitjes. Ik heb het vanavond weer gegeten en het smaakt zooo lekker!
Tortelini met spinazie koken. Ondertussen saus/dressing maken van: 7 eetlepels slasaus, 250 ml creme fraiche, een paar druppels citroensap, snufje suiker, peper, zout en bieslook en wat rucola. Dan een bakje cabanossi borreltworstjes erbij doen (halveren) en een doosje gehalveerde cherrie tomaatjes. Een halve komkommer van de schil ontdoen en hier slierten van schaven. Deze ook in de saus. De goed afgekoelde tortelini erbij en een paar uren in de koelkast. Je kunt er ook wat uitjes en knoflook in doen, maar ik vind dat niet zo heel lekker, wordt de smaak weer zo scherp van.
Met zongedroogde tomaat, mozzarella, rucola, pijnboompitten, zwarte olijven en olie/peper/zout. Gran Pardano erover. Met walnoot, rettich, appel, rozijnen, griekse yoghurt/olie/honing/peper/zout. Met tonijn, rode ui, lente-ui, zelfgemaakte mayo.
van die gedraaide pasta (weet even de naam niet meer) groene en oranje meloen gebakken spekjes geroosterde pijnboompitjes peper en zeezout (uit molen!) beetje olijfolie pitjes roosteren en in bakje doen, dan spekjes aanbakken (ondertussen pasta koken ) Dan pasta laten afkoelen (lauw warm) spekjes, meloen in kleine stukjes, pitjes... lekker wat peper en zout naar smaak... beetje olijfolie erdoor heb al van meerdere mensen te horen gekregen dat ie zoooo verrukkelijk is!!! het is onze lievelings salade!
De eerste en de laatste zijn hier ook favoriet, vaak doe ik er nog wat komkommer of reepjes paprika door of ik vervang de zongedroogde tomaten voor cherry- of pomodoritomaatjes.
Heb gister voor de verandering eens wat anders geprobeerd en was heerlijk: Kaasomelet in stukjes volkorenpasta paprika uitje mais cherrytomaten rode pesto paprikapoeder beetje italiaanse kruiden bieslook zout en peper Oja en ik doe er dan zelf nog los kappertjes en/of olijven over.
Doe ik ook! Extra cherrytomaatjes of ipv gedroogde. En in de laatste moet rode ui idd rode paprika zijn. Twee keer ui is een beetje overdreven!
Fusilli Mandarijnpartjes uit blik (ik gebruik er 2 omdat het gewoon lekker is) Aspergetips (hele dunne asperges, bij AH) Plakjes yorkham (in stukjes gesneden) Dressing van mayo met het sap van de mandarijnen en cayennepeper Lekker zomers!
fusilliepasta Wortel/sellerie salade Kipfilet bosuitje Perzik uit blik in kleine stukjes en vlak voor het eten cashewnootjes er door.
Pasta Hamblokjes Gekookte eieren Blikje mais Potje erwtjes Zilveruitjes Paprika Mayo mengen met petso Je kan er natuurlijk vanalles doorheen doen.