Hoi meiden, We lopen al een tijdje met het idee rond om eens met Senna naar de dierentuin in Emmen te gaan. Het komt er maar steeds niet van, want we willen graag op zaterdag maar telkens geen mooi weer of al iets anders op de agenda staan. Nu hoorde ik laatst van een collega dat kleine kinderen de dierentuin ook best heel eng kunnen vinden... Wat is jullie ervaring hiermee? Senna heeft inderdaad nog niet veel meer gezien dat een hond, kat en eendjes voeren (vindt ze trouwens helemaal geweldig!), dus het kan inderdaad best zo zijn dat die grote dieren, die ook best dichtbij kunnen komen, heeeeeel angstaanjagend voor haar zijn. Ik hoor graag jullie mening/ervaring in deze. Gr. Dolfijn
Wij willen ook gaan. Julia vind bijna iets eng (behalve de kruimeldief) dus ik ga ervan uit dat ze de dieren ook niet eng vind.
ik denk dat het veel valt. wij zijn ook toen onze zoon ong 10/11 maand was naar de dierentuin gegaan. was erg leuk al zien ze van sommige dingen nog niet veel om dat er veel hekken (hoge) voor zitten.. ach het is toch leuk om gewoon een dagje weg te gaan? wij zijn gisteren naar aqua zoo in friesland geweest. is stuk kleiner maar ook leuk.. nu hij ouders is vind hij het heel leuk. en keek hij ook heel geintreseerd mee over de hekjes hahaha gewoon doen zal ik zeggen! veel plezier!
Wij zijn 2 weken geleden naar de dierentuin geweest en Lianna vond er niks aan. Wel de mensen en kinderen die er liepen, die vond ze geweldig.
Ik ben laatst met mijn zusje en haar oppaskindjes (twee meisje van 11 maanden) naar de dierentuin geweest en die waren alles behalve bang van de dieren. Geweldig vonden ze het!
Nou hier vond remy het absoluut niet eng hoor sterker nog het intereseerde hem geen bal hij viel in slaap
Wij zijn vorige mnd voor het eerst gegaan met Maricha (naar blijdorp) en dat is zo goed bevallen dat we gelijk een abo hebben genomen. Sommige dieren vindt ze niet zo intressant, maar ze lijkt wel verliefd op het oceanium en alle visjes hahahaha