idee voor gastenboek bruiloft

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebeertje, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    voor de bruiloft van mijn schoonzusje ben ik nog op zoek naar een leuk idee voor een gastenboek, willen iets bijzonders...

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik had losse vellen van een fotoboek en die heeft de fotograaf na de handtekeningen bij het fotoalbum gemaakt.
    dus hebben fotoalbum en achterin gastenboek alles bij elkaar
    vond het wel handig ;)

3. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik weet wel iets heel leuks!
    De profielen van het gezicht van je zus en zwager laten uitzagen uit hardboard en de gasten daarop laten schrijven. Is heel gaaf :D

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ja, maar dan zit je dus wel jaaaaren met een stapel berichten op 2 planken in je huis ;)

Ik heb een fotoboek gekocht en neergelegd, mijn broertje heeft van iedereen die binnenkwam een mooie foto gemaakt.
    Later heb ik de foto's bij de berichten geplakt.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Iedereen op een groot stuk wit papier een leuke en/of lieve groet laten zetten. Dan met een digitale fotocamera een foto maken van deze mensen( de groet houden ze voor hun) Daarna bij een online print service een fotoboek afdrukken met alle foto's van de mensen die er waren met de groet.

6. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Mijn collega had ook een heel leuk idee.
    Zij hadden een foto gemaakt van hun met hun bruidskleding daaromheen een zwarte rand en op die rand kon iedereen iets schrijven..erg leuk!

7. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Dit hebben wij ook gedaan. Het is echt ontzettend leuk geworden.

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.811
    4.050
    113
    Mijn tante is van de week getrouwd en daar deden ze iets leuks met het gastenboek.
    Eerst moest je op de foto (terwijl je een mooi versierde lijst vasthield) en dan moest je in het gastenboek je naam invullen (zodat ze weten welk bericht bij wie hoort) op een blaadje dat later door de foto vervangen zou worden en daaronder schrijf je een bericht.
    Als de foto's ontwikkeld zijn heb je dus een mooie foto van iedereen en daaronder zijn of haar persoonlijke groet.

9. Eva R

Eva R Niet meer actief

wij hadden zelf een gastenboek maar daarnaast had men als verrassing porseleinen borden door iedereen laten tekenen en toen gebakken.

10. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    En dan zit je jaaaren met een fotoboek op zolder waar je nooit meer in kijkt ;)

Dat profielzagen is heel gaaf. Je kan er ook voor kiezen dat het zagen tijdens het feest gebeurt, dat is al een hele happening op zich. En degene die het doet maakt er echt wat byzonders van.
    Buiten dat is het ook superorgineel, er is maar 1 persoon op de wereld die aan profielzagen doet.
    Als je één van de twee profielen een kleur geeft en de andere door mensen laat beschrijven en ze dan aan elkaar bevestigt is een heel gaaf gezicht :D
    Hihi kzou bijna zelf gaan trouwen om het te doen :)

Mocht je meer info willen, stuur dan even een PBtje dan mail ik je de website van die mevrouw.

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wij hadden een dvdgastenboek waarop iedereen iets in kon spreken, erg leuk!
    www.dvdfelicitaties.nl daar hadden we hem vandaan, maar er bestaan vast wel meer van dat soort sites.

Na afloop krijg je de dvd met berichtjes thuisgestuurd.

12. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    Stiekem de wc deur op de dag zelf uit hun huis halen en neerzetten.
    Zo kan iedereen een groet aan de binnenkant zetten.
    Kunnen ze jaren lang plezier hebben tijdens de boodschappen op het toilet.
    Heb dit idee een keer bij collega gezien was erg leuk.
    Vooral toen ik een jaar later inderdaad bij hun naar het toilet ging en alle groeten terug las.

Liek

13. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    op een blankhouten tuinbankje iedereen de groet laten zetten en daarna aflakken...

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Mijn moeder heeft een levensgrote poster laten drukken, met een foto van hun samen, en iedereen mag daar dan iets opschrijven 8)

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier ook erg geslaagd.

Of een grote spiegel waar iedereen met een speciale pen wat in kan zetten.

Kwebbel

16. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Wij hebben een spiegel met een brede houten rand eromheen gekocht en daar heeft iedereen met een gouden stift zijn naam op geschreven. Die hangt nu boven de eetkamertafel. Vind het nog steeds mooi....

17. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Een groot vel papier of karton neerleggen, zodat iedereen er iets op kan schrijven, en er een mooie lijst omheen maken (bijv met pur) en dit afschilderen.
    Een heel bijzonder schilderij!

18. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Mijn schoonzus had alle gasten al een tijdje van tevoren een envelop met een a 4tje gestuurd met de vraag of ze er iets op wilde maken wat met ons te maken had. Dat hebben ze weer allemaal terug gestuurd (postzegel zat er ook bij) en dat hebben ze in een grote map gedaan en op de kaft konden de gasten hun naam zetten. was super leuk.

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het A-4tje met een beschrijving en foto ken ik inderdaad van diverse kanten. Meestal moest je ze op de dag zelf inleveren.

Voor mijn vriendin hebben we een kwartetspel gemaakt. Alle gasten kregen de voorgestanste kwartetkaarten toegestuurd, minimaal 1 kaart, bij voorkeur een kwartet per gezin .... maar dat was ook afhankelijk van de creativiteit natuurlijk.
    Daarna hebben we zoveel mogelijk "vergelijkbare" onderwerpen bij elkaar gezocht, zodat we complete kwartetten hadden. Er zatern echt heeeel leuke inzendingen bij.
    (recepten, anekdotes over ons gezamenlijk verblijf in Frankrijk, familieverhalen etc) Deze kwartetten hebben we in een mooie doos gedaan en tijdens de bruiloft overhandigd.

Kwartetkaarten moesten trouwens "op tijd" worden teruggestuurd omdat ze allemaal zijn geplastificeerd.

20. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    weet niet of t al genoemd is
    maar wij gaan een passe-partout neerleggen en daar mag iedereen zijn krabbel op zetten en later de trouwfoto er in en klaar is keer!

anders zie je zoiets nooit meer terug en dat vind ik zonde!

Deel Deze Pagina