Welke mobiele telefoon?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Zojuist is mijn mobiele telefoon gestorven. :cry:
    Nu heb ik dus een probleem, want het was al mijn reserve telefoon en nu heb ik dus niets meer! :rolleyes:

Mijn abonnement loopt echter nog 5 maanden door dus ik moet echt alleen een toestel hebben. Nu zie ik (o.a. bij AH) wel wat toestellen liggen met een prepaid kaartje erbij maar ik weet niet wat nou een goede telefoon is. Het hoeft geen super deluxe telefoon te zijn (die neem ik straks wel met een leuk abonnementje erbij) maar ook weer niet té saai en standaard. Ik zag de Samsung M300 bij de AH voor €89 alleen daar las ik érg slechte reviews over :(

Hebben jullie nog goede ervaringen met bepaalde toestellen!? Ik hoor het graag! :p

2. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Ik heb tot nu toe, alleen de merk nokia gebruikt.

Ik vind de andere merken veel ingewikkelder. Nokia vind ik beter met gebruik en hoe het eruitziet.

Nokia 6300, vind ik mooi. Is niet te groot en niet te klein. Is ook niet dik.

grt. marleen

3. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey,

De telefoons van AH zijn wel met simlock... Dat betekend dus dat je je abbo niet kunt gebruiken of je moet hem unlocken. Ik ben zelf altijd van de nokia's. Vind ze erg prettig in de omgang.

4. je kan je abbo als het goed is nu al verlengen met een nieuw toestel en de toestel al wel ontvangen en het contract pas over 5 mnd laten ingaan.

Scheelt je geld om een nieuwe telefonie aan te schaffen.

succ6

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja idd, ik heb net mijn tmobile abo verlengt, moest nog 4 maanden, heb nu een hele gave paarse lg viewty, super mooi!

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    even kijken bij mediamarkt.. die hebben daar hele rek vol betaalbare simlockvrije toestellen.

hebben er laatst Sony eriksson J110i gehaald, leuk toestel, mooi design.. handig in gebruik.. was in aanbieding voor 30 euro.. normaal 35 meen ik

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou ook gewoon je abo nu al verlengen, en meteen een goede, dure telefoon daarbij nemen. Scheelt een hoop geld ook!

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    www.typhone.nl
    Heb ik mijn Nokia 6555 vandaan, 175 euro, had hem maandag om 18:30 besteld en dinsdag om 16:00 uur in huis! met 24 uur service had ik gekozen.

Staan daar nog veeeel meer telefoons op voor betere prijzen! Erg betrouwbaar bedrijf en erg snel! (mits je 24u service neemt)

ps. Wel kiezen voor: Losse toestellem

neem Geen samsung e840/ e900 etc, GEEN touchscreens, die gaan echt altijd naar de klote, heb er nu 3 gehad en allemaal vershcrikkelijke klotedingen (lees; zelf smsjes versturen door touchscreen, zelf bellen door ts etc)

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zelf ben ik dol op nokia

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik heb goede ervaringen met sony erricson en nokia. zou niet voor samsung gaan die hebben vaker problemen en gaan eerder kapot

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nou heb nu al voor het 2e jaar een tel met touchscreen en heb nergens geen problemen mee hoor, ik vind het veeeeel beter dan al die zeur toetsen... Ik heb nu een LG , heel makkelijk te bedienen, is te vergelijken met een nokia of sony erricsson ... en als je gewoon je toetsenvergrendeling er op zet kan je ook niet zonder dat je het weet smsjes versturen ;) ...

Deel Deze Pagina