idee voor gastenboek bruiloft

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebeertje, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik had voor onze bruiloft een grote doos gepakt en daar een brievenbus van gemaakt. Daarbij heb ik stapels kaartjes gemaakt met daar op : je wens voor ..... en ...... ....................

De mensen konden bij binnenkomst het kaartje zelf invullen en in de bus doen. Toen wij hem de dag er na leeg maakte kwamen er de meest vreemde en leuke wensen uit, ook hadden ze later op de avond (na de nodige alcohol) er ook bierviltjes, geld enz in gedaan.

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben een passe partout gekocht en alle gasten hierop een wens laten schrijven. Dit is een leuke lijst geworden. Als foto hebben wij gekozen voor het stadhuis van Stockholm. Daar ben ik ten huwelijk gevraagd. Leuk om op te hangen in huis!

3. augustus

augustus Niet meer actief

Ik werk op een party centrum en het grappigste wat ik ooit gezien heb is dat vrienden hun WC deur (van het bruidspaar) hadden mee genomen en aan de binnen kant had iedereen wat gezet, toen weer terug geplaatst in huis. heb je wat te doen als je op de wc zit, lekker lezen..

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Wij hadden niet echt een gastenboek, maar een verjaardagskalender waarop iedereen zijn/haar verjaardag kon inzetten. Lekker handig.

5. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Wij hadden ook een passe-partout. Supermooi geworden!

6. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    he das ook een leuk idee! 8)

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Heb ooit meegemaakt dat er aan iedere gast een klein kaartje werd gegeven waar je wens/groet/felicitatie op kon. Deze werden allemaal in een grote plant (geloof dat dit een ficus was, maar allerlei planten kunnen natuurlijk) gehangen. Erg leuk als je de kaartjes in verschillende kleuren hebt b.v. Werd een hele vrolijke wens'boom'.

8. Niet meer actief

Wij hadden stukjes tekst uit de muziek die we draaiden tijdens het trouwen op een linnen doek laten drukken en ook de afbeeldingen van het kaartje erop gedrukt en de gasten met zwarte pen iets op dat doek laten schrijven, hangt nu in de wc. Blijft leuk om te lezen tijdens het....... ;)

9. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Wij hadden een groot vel papier. Daar schreef iedereen iets op en dit is ingelijst en hangt nu in het trapgat, best leuk met een boek ofzo stop je het sne lweg, hier loop je steeds langs. Ik vindt het een leuk idee

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    leuke ideeen!

bij ons wilden ze idd de wc deur er uit halen,. maar omdxat we net verhuisd waren, was dat zonde, nu hebben we een plaat op de deur gehangen waar dus alles op staat, erg leuk!

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    had zelf echt een gigantisch mooi gastenboek gemaAKT... kreeg er veel complimentjes over....

had bij de bruna zo'n goedkoop wit receptieboek gehaald van 7 of 8,95 en daar op de voorkant een foto van mijn man en mij samen geplakt en dan van die gouden ring stickers die je gebruikt met kaarten zelf maken...

en op iedere bladzijde die kaal was waar aan de ene kant handtekeningen werden gezet op de andere kant een foto uit ons leven samen...

ons eerste uitstapje naar disneyland parijs, onze honden, ons huis, ons werk enz....
    verder veel met gouden stickers zoals oa die ringen gedecoreerd

tis echt schitterend geworden

12. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Ik was laatst bij een bruiloft en dat bruidspaar had allemaal hartjes uitgeknipt en neergelegd waar we onze wens op konden schrijven.
    Deze plakken ze dan later tussen de foto's.

Deel Deze Pagina