Hey Lady's! Hebben jullie toevallig de DD? Ik kom niet uit het labyrint 'kopzorgen' en ik wil zo graag het strik aan Katrien terug bezorgen! Ben ik gek of kan ie gewoon echt niet?
Nee, klopt het is een oude, vorig jaar, nummer 39. Het is een soort brein waar je door moet, staat onder dat de oplossing op de website staat, maar daar is niets te vinden.
Een puzzel in de Donald Duck? En daar heb jij als volwassene moeite mee? En dat zet je schaamteloos op ZP neer? Apart...
Ik heb hem er even bijgepakt en de puzzel gemaakt, maar ik had hem binnen 2 minuten klaar. Weet alleen even niet hoe ik je uit moet gaan leggen hoe je hem moet maken. Ik ga even proberen een foto te maken voor je.
Lin80! Je bent een held! Belachelijk, deze weg heb ik bijna helemaal afgelegd en toen dacht ik ohh kan niet en heb ik alle andere wegen gezocht! HAHA Nou, helemaal top. P.s. ik heb inmiddels een bril, het is even wennen, maar wie weet help het!
haha mammo er is niks mis met de dd hoor!! zou zo weer lid willen worden! (was tot mn 12e lid) straks als onze kleine kan lezen geven we hem ook een abbonnement op dd en dan lezen we em lekker zelf ook!
Hier hebben we nagenoeg alle Donald Ducks sinds 1952 (twee boekenkasten vol). De oma van mijn man had een abonnement. Toen mijn man klein was, las hij ze elke week bij zijn oma. Toen zij overleed, kreeg mijn man als "erfenis" alle Donald Ducks. Ook heeft hij haar abonnement overgenomen uit nostalgie. Dus nu nog steeds verheugen we ons elke week op dit blad.
Het kwam inderdaad iets lulliger over dan ik me in gedachten had... Laten we het inderdaad maar op het verkeerde been uit bed houden Sorry...