Onze jongste is inmiddels alweer 4 jaar geweest maar ze moet nog steeds haar laatste DKTP prik. Nu kreeg ik pas wel de kaarten opgestuurd van het RIVM maar van cb nog niks gehoord. Mijn oudste kinderen kregen hem namelijk nog voor hun vierde verjaardag voordat ze naar school gingen. Iemand enig idee?
Wij kregen een oproep voor 3 jaar en 9 maanden; dus ik zou even contact opnemen met het consultatiebureau.
Mijn zoontje heeft toevallig 3 dagen geleden de inenting gekregen. Al 2 maanden geleden de kaarten opgestuurd gekregen en 2 weken geleden de oproep voor een afspraak.
Volgens mij is dat met 3 jaar en 9 maanden. Ik had ook de afspraak al doorgekregen, maar dat kwam mij niet uit. Als je wilt verzetten ben je hier zo 3 maanden verder. Nu heb ik hem verzet naar een moment vlak voor zijn vierde verjaardag op een dag dat mij wel schikte.
Hier ook pas na de 4e verjaardag ergens, ligt er aan hoeveel plek er is. De oproepkaart heb ik al een 1,5 maand nu.
Dochterlief was al 4 jaar en een maand toen ik het cb belde over de afspraak van haar broertje en hen ook even herinnerde aan haar laatste bezoek (hier ook wel 4 jaar en niet 3 jr 9 mnd).
Dan zal dat bij ons ook wel gelden maar ga toch even bellen want vaak plannen ze een afspraak in op mijn werkdagen.
Hier 3 jaar en 6 maanden. Ik vond het zo vroeg, heb het even na gebeld maar bleek vaker voor te komen.