Ik krijg van iemand van de ouderraad van de peuterspeelzaal een kinderwagen met alles erop en eraan. En ze hoeven er niks voor te hebben. Ik ken ze ook weet niet zo goed. Dus ik ben ze enorm dankbaar. Het zijn ook hele lieve mensen. Ik wil ze graag wat geven. Flesje wijn ,of zoiets. Hij is Nederlander en zij komt uit Thailand. Weten jullie iets?
Ik weet natuurlijk niet hoeveel geld jullie hebben, maar bloemetje met een cadeaubon ofzo lijkt mij wel een leuk bedankje anders en kaartje met wat lekkers ofzo?
Een bos bloemen met een bedankkaartje. Een doos merci. Een klein cadeautje voor hun kinderen. Of je bakt een lekkere taart (of iets anders) voor ze. Of een fles wijn met een zelfgemaakt etiket met een bedanktekst. Als je het leuk vindt om ze beter te leren kennen, zou je ze kunnen uitnodigen om samen iets leuks te gaan doen (bijv. met de kinderen naar een speeltuin) of voor een etentje bij jou thuis. Volop suggesties dus.
Er werden al goede ideeën genoemd. Maar ik zou geen fles wijn doen. Het gebaar is natuurlijk mooi maar niet iedereen drinkt alcohol..
Een flesje wijn en een bos bloemen ofzo zou ik doen. Wij drinken thuis allebei geen wijn dus met een fles wijn alleen maak je alleen onze visite blij . Maar bloemen vind iedereen toch wel leuk? Gewoon een neutraal boeket kiezen.
Ik denk dat ik een doosje bonbons of merci doe en wat kleins voor hun jongens. En misschien een bedank kaartje erbij.
Dat is altijd goed. Je kan ook bij action een dienblaadje kopen daar merci / lekkers voor kids/doosje stoepkrijt en een thee boeketje in een leuk vaasje/ potje ( action) opmaken . Inpakken in folie, strik erom klaar.