Hoi! Misschien iemand met inspiratie? Ik heb een kleine tatoeage van een bloemetje op mijn pols en ik wil die graag gaan laten uitbreiden. De bedoeling is dat 'ie ongeveer 10 bij 5/6/7 centimeter wordt en dat de namen van mijn dochters erin verwerkt worden. Er moet nog ruimte zijn voor uitbreiding voor een eventuele derde naam. Wat ik mooi vind zijn gekleurde tatoeages met veel bloemen/blaadjes/vlinders in vette lijnen en met veel contrast. bijvoorbeeld: In mijn album zet ik een plaatje van mijn tatoeage zoals 'ie nu is. Als iemand het leuk vindt om een schetsje te maken zou ik dat super vinden! Mijn broer gaat ook een ontwerp maken, maar dan heb ik wat meer opties zeg maar. Liefs van Vlinderbloem
Vind het wel leuk hoor om iets voor je te tekenen maar ben bang dat ik pas morgen weer achter mijn pc met tekentablet zit
Welke namen moeten erin komen? Kan kijken of ik iets voor je op papier kan zetten. Hoe groot is de tattoo die er nu op staat?(ivm proporties)
Done, ik pb je de namen even! Jacolien, mooi idee! Niet helemaal zoals ik het zelf zou doen, ik houd veel van kleuren enzo. Maar super dat hij dat heeft laten maken!
Ik kan helemaal niet tekenen maar als ik een nieuwe tattoo wil,google ik heel veel en ga met de plaatsjes die ik heb naar de tattooshop,die weten altij wel wat moois te ontwerpen!
Ik heb er 1 op mijn onderbeen. Zelf ontworpen. Een klavertje 4 met in 3 groene blaadjes de namen van mijn 3 dochters en het vierde blad (bovenste) is een hart dat rood is gemaakt. De namen van mijn meiden heb ik zelf geschreven. Is dus mijn handschrift
ik ben ook op zoek naar een leuk idee voor een tattoo met martijn's naam, zijn hele naam of alleen de m. maar weet nog niet waar en hoe. misschien kan ik hier ook inspiratie op doen.