Ben benieuwd of er mensen zijn die ook zo'n grote babykamer of zélfs kleiner als die van ons? Onze is 2.5 bij 2.5
Hier hetzelfde verhaal. Bij mij wordt ie 2,5 bij 2,7 meter. Niet echt aan de grote kant dus. Maar er past toch wel genoeg in hoor. De commode komt onder het raam (eronder zitten nog 2 kastjes). De kast (niet zo'n megading met 2 deuren maar een wat smallere met 1 deur en een lade eronder) tegen de muur er tegenover. En het bedje tegen de achtermuur. Heb dan zelfs nog ruimte voor een stoel en een opbergmand. Wat groter had natuurlijk wel fijn geweest maar het is prima te doen
hihi ik heb zelfs de tekening van het huis erbij moeten pakken! hha de babykamer is bij ons 3.22 bij 3, vind het een aardig grote kamer, hij is best wel gunstig ingedeeld... Mochten wij ook nog eens een tweede wondertje verwachten dan krijt die een kleinere kamer die wat moeilijk in te delen is! 3.11 bij 2.56. Niet heel heel klein maar wel best lomp..... maar meiden je moet er geoon iets leuk svan maken! das veel belangrijker! En ik vind dat makkelijker bij een niet al te grote kamer!
bij mij is de kamer 2.5 bij 2.6 dus eigenlijk ook maar een klein kamertje... maar alles past erin hoor!! Kijk maar in mn album!
Die van ons is een vierkante meter of 11, maar lang en smal en over de lange kant een schuine wand. Niet super ideaal, maar ook niet heel erg klein.
:sunny: Als de baby binnen anderhalf komt heeft hij nog net een kamer van 4,8 x 2,2. Na de verhuizing: Een kamer van 2.4 bij 3.2 meter, maar wel met twee ramen en mooi uitzicht op de tuin. Met de laatste maten is de kamer beter in te richten. Miel :sunny:
Wij hebben niet eens een babykamer, hihi. Willen na de bevalling (nou ja, niet meteen erna natuurlijk ) op zoek gaan naar een koophuis, tot die tijd slaapt de kleine bij ons op de kamer en de commode en kledingkast staan in de woonkamer. Beetje behelpen maar ach... Zolang wij er niet mee zitten, heeft de kleine er ook geen last van.
hmmm.... sorry, wij hebben een grote!!! 5 x 3 meter.... Bijna net zo groot als onze eigen slaapkamer. We hebben niet veel keus, op de andere kamer hebben we een inbouwkast-systeem en die kamer is eigenlijk ook weer wat te klein.... maar ik denk dat het op een kleine kamer ook wel allemaal past, hoor! Heel veel ruimte heb je niet nodig en het misschien zelfs ook wel handig dat alles wat dichter op elkaar staat, hoef je ook niet veel te lopen als je iets nodig hebt en de kleine alleen op de commode te laten liggen.... Gr.Niki
Onze babykamer is ongeveer 14 m2. Best groot dus. Maar een kamer hoeft niet groot te zijn om 'm gezellig te kunnen maken vind ik. Pim
De kamer van ons wordt 5 bij 2,8 m...We hadden geen andere keus, qua kamers. Behoorlijk groot, je vindt de beeb straks niet meer terug. Vindt het voor zo'n kleintje erg groot, de eerste tijd zal het ook bij ons op de kamer slapen
ons kamertje is een kleine 2 meter breed en ca 3,50 lang maar het is lief en knus Kijk maar in mijn album!
Ik geloof dat wij echt het kleinste kamertje hebben tot nu toe. Het kamertje is 2 x 2 m. Dus 4m2! We hebben een oud huis en drie slaapkamers op de eerste verdieping (waren er eigenlijk 4, maar van een van de slaapkamers hebben de vorige bewoners een badkamer gemaakt). Onze slaapkamer is ongever 16 m2 Die van onze dochter is ongeveer 14 m2 Mijn zoon slaapt op zolder en zijn kamer is ongeveer 10 m2. We hebben op zolder nog een slaapkamer van ongeveer 10 m2 en daar komt onze spruit te liggen als hij ongeveer 4 jaar is en vriendjes of vriendinnetjes meeneemt om te spelen. Dus onze kleine spruit heeft zolang nog echt een ouderwets klein babykamertje!! Maar het is wel een leuk, knus kamertje.
Wij hebben geen zolder, we hebben 1 computerkamer 4 bij 3.5 met schuine wanden (1 na grootste kamer boven) en 1 klein kamertje voor de beeb (2.5 bij 2.5) en onze slaapkamer (7 bij 4). Mochten wij ooit nog een 2e willen, gaat de computer'bende' naar onze slaapkamer (wij hebben 2 aparte ruimtes met ertussen een toog), de kleinste in de 'babykamer' en de oudste in de computer kamer. Tja.. dan kán er nog een derde daarna bij hihi. Dan gaan de oudste en 1 na oudste bij elkaar op de computerkamer en de jongste op de 'babykamer'. De ideeen zijn er wel
Ons a.s. babykamertje is 2.20 bij 2.30. Niet groot dus. Mij maakt het niet zoveel uit. Alles past erin en een baby heeft het toch niet in de gaten dat het een erg kleine kamer is. Bovendien spelen ze nog niet etc. Tegen de tijd dat de kleine meid goed trappen kan lopen mag ze op een kamer op de zolder, die zijn groter (nu een verbouwing). Ik wil haar voorlopig gewoon op dezelfde verdieping hebben als waar wij slapen.
Grappig, wij hebben ook geen babykamer. We wilden het liefst voor de bevalling een ander huurhuis maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken dus dan maar ruim na de bevalling. de baby slaapt dan ook bij ons op de kamer, de rest komt bij ons in de keuken te staan. Ach ja met creatief zijn kom je een heel eind!
die van ons is 2,0 (net) bij 3,3 ik vind het inderdaad ideaal inrichten (eerst een beetje gedubd hoe we het laminaat moesten leggen, maar uiteindelijk is het helemaal knus en gezellig. echt een warm nestje geworden... (*trots*)