Hallo dames, enig idee wat ik voor mijn zoontjes 3e verjaardag kan kopen?? Ik heb echt geen enkel idee namelijk... Alle ideeen zijn welkom groetjes violet
geen idee wat je al hebt maar: fiets met zijwieltjes step glijbaan duplo auto`s garage knutselpakketten voorleesboeken spelletje
Mijn oudste krijgt een nieuwe kamer (bed, kast ed) en de dvd van de sprookjesboom (komt bijna uit) Mijn jongste krijgt een grenen speelgoedkist.
hier word het een fiets met zijwieltjes. (duurt nog ff hihi) trekkers en graafmachines zijn hier ook erg in trek is er niet iets wat ie echt heel leuk vind? onze dochter heeft toen voor buiten een groot speel, klim en glijding gehad van litle tikes al hadden we die wel voor de eerste 3 gegeven haha samen met opa en oma. gewoon op de eerste en 2e een kleinigheidje gedaan want toen was ze nog zo klein dat het niet veel uitmaakte.
hoihoi, bedankt voor alle reacties!! een loopfiets heeft ie al (en daar is hij erg druk mee) Ik zag ook al een step voorbij komen, maar hij is hij daar nog niet wat jong voor? Een keukentje ? vinden kinderen die echt zo leuk? (had zelf ook al met dat idee rond gelopen) Nog meer ideeen zijn welkom!
Een step met aan de voorkant 2 wieltjes. Mijn zoon kan dit al een half jaar, dus het kan wel lijkt me. Een keukentje is echt heel erg leuk. Mijn zoon kookt vaak tegelijk met mij, hahaha. Hij kan er uren druk mee zijn . Je kan een keuken ook steeds uitbreiden, ideaal voor familie/vrienden om kado's te vragen.
Ja en als het lekker weer is, kan ie ook buiten koken En dan gelijk zijn bordjes etc afwassen en zo.... kan hij hem zelf weer oppoetsen. Echt super leuk speelgoed
okee dan ga ik maar s kijken voor een keukentje(vind ik zelf ook erg leuk nl) iemand nog goede tips voor winkels waar ik zo n keukentje kan kopen?
Wij gaan volgende week een trampoline halen. Onze jongste wordt pas 2 in juli maar onze oudste is net 3 geweest, en ze vinden beide een trampoline geweldig. Dus zoeken naar een cadeau voor onze jongste hoeven we gelukkig niet. Misschien een idee (als je er de plaats voor hebt)
steppen kunnen ze wel hoor, Thijs heeft een step met 2 wielen aan de achterkant en 1 voor dit kan hij heel goed. Hij stept ook regelmatig op de step van z'n broer 1 wiel voor en 1 wiel achter (kleine wielen) en dit gaat ook al best goed.
Uiteraard per kind verschillend maar ons zoontje (net 3 jaar) doet niets met zijn houtenkoken en accesoires. Ideeën: fietsje met zijwieltjes treinbaan (hout) bestuurbare auto (vanaf 2/3 jaar) Leesboekjes Playdoh (klei) Vingerverf Parkeerkleed Speelgoed voor in de tuin zoals water/zandtafel, trampoline, glijbaan, schommel
bedankt weer voor jullie reacties, een trampoline is een leuk idee maar we hebben al zo n speeltoestel en ik wil zelf ook nog graag in de tuin zitten haha Enen zand en water tafel das een goed idee zeg daar ga ik ook nog even naar zoeken.