Is het niet handig als er op de plek onder je avator? waar nu bij mij bijvoorbeeld VIP MEMBER staat.....weet niet na hoeveel postings die tekst aangepast word verder........ Hoe is die ranking eigenlijk verdeeld? BLOCKED oid komt te staan. Of een plaatje....ik noem maar wat....een smilie met een rode rand ofzo? Zo is het voor 'gewone'gebruikers ook wat overzichtelijker? Gewoon een ideetje? Gr. Cellie.
Hoi, De verdeling: Beheerder - Het forumbeheer Verloskundige - Het forumbeheer en moderator van het verloskundige forum (Super) Moderator - Het forumbeheer Member > 0 berichten Senior Member > 500 berichten Vip Member > 1000 berichten Elite Member > 1500 berichten Expert Member > Deze titel kan door het forumbeheer worden toegewezen aan members die zich op uitzonderlijke wijze verdienstelijk hebben gemaakt voor het board. V.w.b. het 'blocked' onder de gebruikersnaam, dat zal ik mee nemen. Lotte.
Ik weet dat Lotte de meeste berichtjes heeft.. Denk dat ikzelf ook bijna wel in de top 20 zit nu hihi . Máár ben [-( verslaafd ofzo hoor! (Patroes zit nog in de ontkenningsfase) .
eehhh deze dame's staan in de top 5 verdikke wat klesse die moderators zeg hahahahaha wat een zeikwijven