Hoi iedereen, Ik word vader van ons kindje (van Sietske, mijn vriendin). Maar ik zit met een heleboel vragen. Is het een idee om een hoekje erbij te zetten, speciaal voor vaders en hun vragen? Ik hoop op jullie reacties. Gr. Johan
Lijkt mij harstikke leuk. We hadden dat eerst op ons eigen forum ook, maar de mannen bleven helaas weg... Maar wie weet komen er hier nog meer enthousiaste (aanstaande) vaders over de drempel.
Jammer dat de mannen weg bleven, ik heb er in ieder geval erg veel behoefte aan!! Maar dames, bij jullie ligt ook wel een beetje de taak je man op het forum te laten !! Hahaha . Dus doe jullie best en ik denk dat het een succes kan worden. Gr. Johan
daar ben ik ook bang voor we hebben hier wel een keer een aantal mannen gehad die poste maar dat was al snel over ja mijn mannetje heeft gepost tijdens mijn bevalling hahaha
Gewoon doen, leuk! Ik vind dat ze best hun eigen hoekie mogen hebben hoor! Maar daar is het ook mee gezegd hahahaha! Nee hoor, wees welkom wat mij betreft! Liefs Nies
Ik vind het een leuk idee. Ik was voorheen erg fanatiek op een ander forum en ik heb mijn man geprobeerd ook es te lezen en te posten, maar helaas. Geen interesse, denk ik.
we hebben het al een keer gehad een eigen hoekje voor de papa,s maar dat liep toen ook niet het valt natuurlijk te proberen maar of er echt animo voor is ik betwijfel het mijn mannetje schud te minste hard van nee
Mijn man ook niet gezien op een forum. Behalve als er iets is en ik kan niet posten dan doet hij dat voor me.
Ow, ja je kunt ze niet dwingen natuurlijk. Maar ik begrijp die mannen niet. Ja, als het niet het eerste kind is, dan begrijp ik dat je niet zoveel vragen meer hebt. Maar nieuwe vaders zitten ook met vragen, lijkt me. Ik tenminste wel. Gr. Johan
Die van mij krijg ik ook niet op dit forum hoor..hij leest wel af en toe mee bij de juni mama's..maar als hij vragen heeft stelt hij ze aan mij, gaat hij googlen of vraagt hij het aan de VK als we daar naartoe gaan.. Nee mijn ventje komt alleen op het motorforum Het is voor ons de eerste maar hij is er echt wel bij betrokken hoor, ondanks dat hij niet op een forum zoals dit zit.. Maar het idee is wel leuk..maar volgens mij zijn er maar weinig mannen die op dit forum zouden zitten.. Ikvader.nl is denk ik beter.. maar het is natuurlijk wel het proberen waard
Nou,ik ben lid geworden van dat andere forum. Alleen vind ik het daar nou niet echt overzichtelijk, makkelijk en leuk. Maar zal het daar eens gaan proberen. Als het niet lukt, mag ik dan terugkomen : . Gr. Johan
TUURLIJK!!!!!!!!!!!! kom er gezellig bij!! ik vind het wel leuk om ervaring van vaders te lezen... die van mij zit hier stiekem achter.... alles lezen en dan gauw weer weg.. en daar kom ik natuurlijk wel achter, want al mijn oranje blokjes zijn weg....hihi,
mijn vriend zou het wel leuk vinden, hij is nu ook vaak aan het mee lezen maar hij wil als het zover is ook wel advies vragen en geven.
NEEEEE!! Dit is ons forum!! Mannen blijf weg!! Maak maar een eigen forum!! (ik meen het.... ) Groetjes, Anakin.
Aan de ene kant denk ik; leuk! Maar aan de andere kant denk ik; vaders kunnen toch onder elk onderwerp meekletsen? Voor mij maakt het niet uit, ze zijn in ieder geval welkom!