heb ik iets of heerst er WEER griep bah

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

:(

haai haai
    Ik hoest sinds een paar dagen enorm en heb knallende koppijn , misselijk en gister begon ik ook ineens groen slijm op te hoesten.. heb iets verhoging en voel me beetje dizzy..

ik ben absoluuuuut niet iemand die voor elk wissewasje naar de huisarts rent dus denk ik vraag even hier of mensen het zelfde hebben.......

mn moeder begon over een longonsteking maar dan heb je toch altijd hoge koorts?

nou hoop dat jullie kunnen helpen :(

liefs Muis

2. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Er heerst enorm verkoudheid/griep hoorde ik gisteren bij mijn huisarts.
    Ik was er met mijn zoontje, omdat die verschikkelijk hoest. Wij zijn hier thuis allemaal al ruim 2 weken snot- en snotverkouden.
    Oja, het overgeven- en diarreevirus schijnt ook erg actief te zijn hoorde ik daar.
    Dus, op zich zou het niet raar zijn als je ook iets dergelijks hebt opgepikt.
    Maar ik zeg altijd, als je het niet vertrouwt, even de HA bellen.

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ben ook ziek. Diarree, misselijk, hoofdpijn, spierpijn. Blegh!

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Weet je, volgens mij 'heerst' er voornamelijk in de herft en winterperiode altijd wel iets..

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

ahhh nou veeeel bekende klachten...... BAH....... ik haat het zo om ziek te zijn.... mijn vriend werkt deze week 65 uur ivm de sint (winkel) dus overdag sta ik er alleen voor inclusief 3 avonden en sowiezo elke avond mn kids wassen eten geven en naar bed doen..... (hijs pas 7 uur thuis en op koopavonden 10 uur) dus ik zit er best doorheen nu!!!!!!

en lees ook nog dat het een taaie giep is :(

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    longontsteking merk je wel, geloof mij. spierpijn, pijn tussen je schouderbladen, erge pijn met inademen, heel erg moe, kortademig etc

7. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    er heerst een flinke agressie griep.

zowel mijn zus haar vriend en mijn vader zijn er door geveld. komt plotseling op . met hoge koorts en veel spugen en nr 2 geen eten en drinken binnen kunnen houden. duurt 2 a 3 dagen .

hoop dat je dat niet krijg want jeetje wat zagen ze eruit . incubatie tijd is 3 dagen, ik heb ze even gezien maar snel vertrokken ik heb het gelukkig niet gekregen:)

maar er heerst wel van alles dus het kan best, die hoest kan door de koude droge lucht komen en dan tja die kou zorgt ook wel voor een snot neus .. flink inpakken als je naar buiten gaat en voel je je ziek worden lekker in bed kruipen met een warme kruik

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik werd vorige week woensdag niet lekker. Vanaf donderdag diarree als water. Ik kon geen 5 minuten van de wc vandaan. Nu hoef ik gelukkig niet meer de hele dag, maar lekker voel ik me nog niet. Vanochtend ook weer diarree als water. Hoelang mag dat duren?

9. missgwen

missgwen Bekend lid

23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    hier ook vanaf vorige week woensdag niet lekker en gaat iets beter, mijn zoontje is vanochtends ook begonnen met diarree.
    mijn vriend lag dit weekend op half voor pampus op bed,
    en de rest van de familie ook zowat:D
    er heerst iets

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier iedereen diarree.. kreeg al op mijn kop dat het aan mijn andijviestampot zou liggen..
    wel balen, manlief had sollicitatie vanmorgen, maar hij is niet van de pot af te slaan.. dus heeft die afspraak verzet

11. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ik weet hoe iedereen zich voelt helaas. Heb een darminfectie die al 3 maanden duurt en lig zeker 1x per week een paar dagen in bed. Barstende koppijn,misselijk,diaree en hele hoge koorts. Gelukkig heb ik medicijnen maar daar word ik nog zieker van dan ik al was. Dus als de klachten aanhouden zou ik naar de dokter gaan,maar dit komt gelukkig heeeeeel weinig voor. Ik ben een van de gelukkigen ;)

12. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

hier sinds zaterdag misselijk, overgeven en diarree. 'S Nachts flauwgevallen en op mn hoofd terecht gekomen dus nu ook hoofdpijn. Misselijkheid is er nog steeds en de diarree ook. Dus maar ziek thuis aangezien ik in een verpleeghuis werk en het noro-virus al op 1 afdeling heerst! Hoop toch wel woensdag opgeknapt te zijn hoor.

13. linde90

linde90 Niet meer actief

Jep een heel hardnekkig virus.
    Hier is het ook al voor de 2e keer terug gekomen helaas.

Deel Deze Pagina