Ik ben heel erg verkouden,en me keel doet hartstikke pijn,heb ook haast geen stem meer,en me spieren in me benen en me armen doen pijn.. Maaaaar ik heb geen koorts! Zou ik de dokter hiervoor moeten bellen? Gr
Ik zou gewoon even lekker je bed in duiken en uitzieken met een paracetamolletje. Dat advies zal de huisarts je ook wel geven denk ik.
Idd lekker je bed in kruipen en aan de vitamientjes! Ik zou pas gaan bellen als je hoge koorts krijgt. Beterschap, hoop dat je je snel beter voelt
Ja zo dacht ik zelf ook,alleen vind het nu toch best eng heb het al vanaf dinsdag vorige week en me suikers zijn ook een beetje vervelend aan het doen(diabetes)
Oke dat zei je er niet bij Als jeje zorgen maakt kan je altijd even bellen toch? Ik heb geen verstand van diabetes
Nee sorry haha,vergeten! Ja als ik het vrijdag nog heb , dan ga ik gewoon bellen,kan er niet van slapen helemaal niks pfff,duik zo me bedje nog even in.
Hmm zou met diabetes toch even de dokter erbij betrekken hoor. Vooral omdat je aangeeft dat je flink last hebt van je spieren maar de verwachte verhoging (als het om n griepje gaat) er niet bij is. Wie weet is het wel iets anders. Dat zou ik toch echt even na willen gaan dan.
ja, ivm je suiker zou ik wel bellen. mocht je bang zijn voor de mex.griep, daarvoor moet je echt flinke koorts hebben volgens de GGD.
Vanmorgen vroeg heb ik de dokter gebelt,ik mocht niet langs komen,de dokter belt me vanmiddag terug,heb sinds gister laat in de middag het ook elke keer benauwd,en ik voel hartstikke warm aan maar heb het ooo zo koud , het is echt niet leuk meer nu. Ik laat het jullie weer weten Bedankt voor de reacties
beterschap ermee meestal echt kwestie van goed uitzieken zolang je koorts niet boven de 41 graden komt word er niks gedaan en je goed blijft drinken neem een lekker paracetamol en ga heerlijk onder de wol...