hoi, wil een slaapzakje kopen voor mijn zoontje van thans 7 wk oud... maar welke? wil niet een super dure maar wel een goede.. liefst beetje neutrale turquoise of lime kleur...
Ik heb de slaapzakken van Alvi baby mäxchen, weet alleen niet of die in nederland te krijgen zijn?maar die zijn echt super en dat is het enige wat ik gebruik, je hebt dan ook geen dekentje enz meer nodig Alvi baby mäxchen - Alle prijzen vergelijken met Twenga.nl liefs Es
Ik heb slaapzakken van de hema, prenatal en V&D. Eigenlijk bevallen ze allemaal goed. Ik vind afritsbare mouwen fijn. Nu nog even zonder mouwen en straks als het koud is de mouwen eraan.
Ik heb 2 slaapzakken gehaald bij de Hema, 1 van de prenatal en 1 bij de Wibra. Die van de prenatal is voor nu net wat te koud aan het worden, die van de Hema bevallen erg goed.
Ik heb er nu 3 liggen. 1 van de Hema (gaat echt op maat, dus maat 50/56 ) 1 van de Prenatal (die voelt zoooo zacht! heerlijk!) 1 van de Wibra (maar dan maat '70') Die van Wibra en Prenatal zien er mooier uit en zijn zachter, die van de Hema is lekker klein, dus hoop ik gelijk te kunnen gebruiken. alle 3 met afritsbare mouwen.
Ik heb twee dunnere slaapzakjes van Prenatal 60 cm en ik heb vorige week een dikkere met mouwtjes gekocht bij Hema maat 50-62..
Hema, prenatal, wibra en kruidvat (op het moment). Weet alleen niet of die ook heel klein zijn. Let vooral op de nek (en arms)gaten: die moeten niet te groot zijn. De lengte is niet zo heel belangrijk!
Maud lag eerst in een new born slaapzak van de prenatal. Heerlijk zacht waren die. Helaas past ze die niet meer, nu ligt ze in een flanellen slaapzak van de Hema. Die bevalt ook super.