Hier is het 18,5 graden binnen, brr.. Ik ben echt geneigd om de verwarming aan te slingeren... Maar vind het best nog een beetje vroeg Hebben jullie de verwarming al aan?
ehm nee. Buiten is het idd frisjes soms maar binnen zeker als ik bezig ben en de zon komt even vind ik het nog benauwd zat. Maar goed hier is het altijd standaard 21 graden in huis door de vloerverwarming die automatisch aangaat als de temperatuur te koud word.
Nee, hier nog niet. Het is bij ons binnen nog 22 graden, al voelt dat al behoorlijk fris aan na de 30 graden van afgelopen weken. Als het van de week weer mooi weer wordt warmt het ook weer op. Stel het graag zo lang mogelijk uit desnoods begin ik met kaarsen aanzetten s'avonds. Koelt het nou eerder af komende tijd gaat hij waarschijnlijk wel eerder aan dan normaal ivm de baby die ergens de komende weken geboren gaat worden.
Nee nog niet...nu nog kwestie van extra vest aan trekken. Of heel even de houtkachel aan. De verwarming doen we hier pas als het echt te koud is boven (<14 graden). Dat is dan alleen onze kamer, door de kamer van de kleine loopt de kachelpijp. Er zit een koof omheen, maar dat geeft voldoende warmte.
Owww echt wel! Was 18 graden in huis brrrr ga zeker niet kou lijden. Woon in een oud huis dus het is snel koud bij ons. Verwarming staat lekker aan
Nee nog niet ookal is het hier binnen inderdaad ook zo koud. Ik pak voor nu nog extra dekentje of trui maar als de baby binnen enkele weken geboren is gaat de verwarming denk ik wel aan.
De verwarming aan Hahah het is September, alleen daarom zou ik al geen verwarming aan doen. Het is gemiddeld nog zo'n 20 graden in huis. Dus nee ik doe absoluut nog geen verwarming aan. Als ik het fris heb ( want koud is het echt nog niet ) trek ik gewoon een vest aan en doe ik mijn korte broek vervangen voor een lange broek.
De kalender zegt bij mij niet of ik de verwarming aan mag doen! Dat bepaalt mijn gevoel en dat van ons gezin. Als wij het koud hebben ondanks dat wij warm genoeg gekleed zijn, ook al is het april of september, gaat de verwarming gewoon even aan. Hier slaat het ding sowieso automatisch aan als het kouder in de woonkamer is dan 20 graden. Het is hier nu 21 graden trouwens, dus kachel slaat niet aan.
Nou idd, ik kijk niet op de kalender voor ik de verwarming aanzet! Wat een logica. Als het in de huiskamer onder de 18 graden is gaat hij aan, of dat nou in juli of in december is. Hier staat hij overigens nog uit maar na een paar koude nachten is het nu 's ochtends wel 19 graden. Dus als dat nog lager wordt, doe ik hem wel even aan ja. Maar nu er weer mooi weer aankomt, is het nog niet nodig denk ik, door de zon warmt ons huis snel op.
Nee absoluut de verwarming niet. Dat word een keer in oktober eerder niet. Als we het koud hebben doen we een trui Aan.
Geen verwarming aan hier. Eerst een warme trui, dikke sokken en 's avonds een dekentje. Als ik dan nog ril, pas de verwarming. Wat is er mis met een lekkere warme outfit?
Hier bepaal ik of de verwarming aan gaat, niet de kalender Was wel frisjes gister maar verwarming nog niet nodig, wel al een kaarsje en de sloffen aan gehad.
Ja hoor, gistermiddag evn aangehad. Juli of januari, als we het koud hebben gaat hij aan. Raar dat mensen eerst naar de kalender kijken...
Hier is de verwarming nog niet aangeweest, maar met deze temperaturen zal dat niet meer lang duren. Ik vind dat zo raar als mensen de verwarming weigeren aan te zetten alleen omdat het buiten de 'bepaalde' maanden valt. Nou mij kan het niet schelen of het juni is of december. Ik heb ook nog kleine kinderen dus als het koud is gaat de verwarming gewoon aan. Nou het is officieel, ik heb net de verwarming aangezet om de kou eruit te halen.
Hier nog lang niet. Binnen is het 22 graden. Wij zijn buitenmensen en doordat we veel buiten zijn voelt het dan ook nog behoorlijk warm als we naar binnen gaan. Maar ik moet zeggen dat het buiten ook nog niet echt heel koud is.
Hier was het gisterenochtend 16 graden, brrrr! Hier staat de verwarming op maximaal 19 graden maar die 3 graden maken een wereld van verschil. Met 16 graden loop ik rond met een koude, rode neus Dat kan nooit de bedoeling zijn
Hier staan de deuren gewoon open haha. Zeker in de middag. Heerlijk die frisse lucht. Snachts slaap ik ook met ramen open . Het is nu 20 graden binnen