Hallo, Wij willen heel graag nog wat buikfoto's maken samen met onze 2 andere kinderen. Kan alleen niet echt leuke ideeen vinden. Wie kan ons aan inspiratie helpen???
Wil je de foto's zelf maken of bij een fotograaf? De fotograaf zal er sowieso wel raad mee weten, en goede ideeen hebben natuurlijk. Ik wil zelf dit weekend de meiden mijn buik laten beschilderen en dan zo met ze op de foto (zelf maken dan)
Wij willen ze het liefst zelf maken. Vind de fotograaf erg duur. Vooral als de jongens dan niet zo'n zin hebben en dat gebeurd nog al eens bij de jongste
heb je hier iets aan? Allemaal voorbeelden: pregnant belly kids - Flickr: Search ben amateur en maak ook mn foto's zelf, maar hoe ik dat met man en dochter ga doen, weet ik nog niet, denk goede vriendin vragen voor t maken van de fotos
@meow, Dank je wel. Je bent duidelijk een betere zoeker als ik. Kon echt niets vinden, maar aan de link heb ik zeker wel wat
wij hebben hier 5 kinderen intotaal en wil een foto strakkies dat ze allemaal hun hand op mn buik hebben.. en nog een aparte foto van mijn buik met mijn 2 eigen kinderen waarop ze een kusje geven op mn buik of wat dan ook.