Ik heb ook via deze site mijn kaarten laten maken. Ze zijn vandaag binnen gekomen en de kwaliteit is echt helemaal geweldig! Zie mijn album voor de kaartjes.
Ik vind dat je er erg leuke dingen van kunt maken op fotokaarten, maar vind ze ook duur, en dat voor niet eens een dubbele kaart, maar gewoon een ansichtkaart. Hoop dat nog iemand andere leuke ideetjes heeft. groetjes sandra
Toevallig heb ik gisteren via marktplaats een kerstpakje gekocht met kerstmuts voor ons dochtertje. We willen haar op een houten slee zetten en dan wat kerstversiering erbij en dan zo foto's maken.
@sandra1979 Gewoon zelf een foto bewerken met ulead photo express (heel simpel programma, met leuke mogelijkheden) of paint shop pro of zo, en dan af laten drukken als een gewone foto bij kruidvat of hema of zo. (is de goedkoopste oplossing. Groetjes Vera Let wel op dat je dan op de foto zelf jullie namen typt. Want meestal kan je achterop een foto niet goed schrijven
Yep zo doen wij het ook, gewoon even fotoshoppen, op de voorkant ook de tekst en dan laten afdrukken als foto. Ergens een pakje enveloppen halen en klaar is clara Groetjes Anita
@Miranda84: HELLUP, ik zag een spelfoutje op je kaart! Heb je ze nog niet afgedrukt? Er staat kersfeest i.p.v. kersTfeest. Of wens je ze fruit met de feestdagen Overigens een super leuke kaart! Complimenten!
ik heb het bewerkt met psp,ik volg ook lessen dan leer je weer van alles bij,moet je echt een keerjte doe is leuk..
Ik wil mijn eigen foto denk ik ook gaan bewerken en dan aflaten drukken misschien zelf paspartoutje erom heen maken en opsturen.
Ben ook aan de slag gegaan met psp, doe het pas sinds een maand dus is niet super orgineel,maar ik vind hem wel erg leuk geworden