pff wat irritant! man wil geen kerstboom en ik wel

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani84, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Nou de titel zegt het al. manlief wil geen kerstboom en ik wel.
    hoe los je dat op?

Hij wil gewoon geen boom houd er niet van noem maar op
    dus hebben we al 6 jr een guirlande en een paar losse versieringen.

Maar nu ik met mn dwarse kop vond dat het genoeg was en heb een klein boompje gekocht en opgetogen met lampjes en ballen helemaal leuk:p

Manlief over de zeik dat ding moet eruit! anders zorgt meneer daar wel voor je weet hoe ik er over denk enz.. we hebben t nooit gehad en nu moet het ineens wel.. enz

aan de ene kant denk ik pff doe niet zo overdreven aan de andere kant ik wist dat ie er tegen was.;)

wat zouden jullie doen?
    - boompje weghalen guirlande ophangen iedereen blij
    - lekker laten staan zie wel wat er gebeurd.
    - boompje weghalen en uit frustratie hele huis pimpen in kerstsfeer :D

We zijn gelukkig samen hoor maar zijn allebei koppig en gewend onze zin te krijgen.. dus ja dat botst nog wel eens.. :)

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Pardon?! Beslist hij dat jij geen boom mag neerzetten? Hij gaat er toch niet dood aan?
    Misschien kun je per jaar afwisselen, maar hij kan niet in zijn uppie zijn zin krijgen, hij reageert wel heel erg overdreven zeg!

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

werkt je man in een winkel? mijn vriend is verkoper en haat de decembermaand, altijd maar werken, wil dus ook geen kerstboom ;)

4. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Vind de reactie wel heel overdreven inderdaad ik zou hem lekker laten staan onder het mom van dit jaar mag ik een keer me zin volgend jaar jiji

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Waar die zich druk om maakt zeg, draagt de boom tog nie op zijn rug... Staat vast ergens leuk in huis.... T is maar 1x per jaar... Anders spreken jullie af, ene jaar boom andere jaar geen boom :) zo is t gelijke rechten en niet alleen zijn zin :) succes

6. topper12

topper12 Niet meer actief

Hmmm wel een vreemde reactie van je man. Zou eerst eens met hem praten: waarom vindt hij de boom zo erg , wie weet heeft hij een reden? Blijkt er geen reden achter te zitten, dan zou ik even uitleggen dat het geven en nemen is... Jij past je al een paar jaar aan door geen boom aan te schaffen, nu is het jouw beurt om wel een boom aan te schaffen.

7. Delta

Delta Niet meer actief

ohhh waarom wil die dat perse niet dan??!! flauw!

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik zou em lekker laten staan, het is maar een boompje hoor. Waar kan hij zich druk over maken zeg....

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Maar zij mag dat wel in haar eentje beslissen:(

Geen idee waar je ze kan kopen, maar misschien zo'n miniboompje neerzetten op de kast ofzo? Of elk jaar afwisselen (deden wij ook, maar dit jaar willen we beide geen boom) en werkt prima.

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ja hij zit wel soort van in die branche.. idd
    snap het ook wel maar vind zijn reactie zo ovetrdreven en dan krijg ik zit om uit frustratie het hele huis te pimpen in kerstsfeer oid.. haha

dit zijn van die lastige situaties.. wil geen ruzie krijgen om zo n stom kerstboompje.. maar aan de andere kant stelt hij zich aan!

11. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Lekker laten staan. Lijkt wel een kleuter die zijn nieuwe schoenen niet aan wil. Beetje overdreven reactie om een boompje.

12. Delta

Delta Niet meer actief

en trouwens, je kinderen vinden t vast ook erg leuk! dat is waar ik t voor doe, super gezellig

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

en t lastige is ik weet dat hij t niet wou en toch heb ik t nu gedaan dus dit krijg ik steeds te horen je wist dat ik t niet wou.. :(

14. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Nou die van mij wou ook niet, dikke pech voor hem, zaterdag was hij aan het werk en Lise bij oma dus ik heb mooi de boom opgezet!

Ik wil ook wel eens iets niet!

Ik zeg, lekker laten zeuren en een grote boom kopen die jij wil! Je hebt al 6 jaar geen boom!

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha precies! nouja alleen de jongste heeft al 2 ballen vernield :D

16. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Nou dan zal ik wel een bitch zijn;) Ik had allang een boom gehad!!
    Ik vind ook wel is iets niet leuk en dat doet hij het ook wel. Het is geven en nemen.

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik zou er dan ook niet blij geweest i dat geval hoor. Het was beter geweest om een oplossing te zoeken samen, waar jullie je beide in kunnen vinden.

Snap wel dat je graag een boom wilt hoor, het is natuurlijk wel heel gezellig :)

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

We hebben al een kleintje staan! maar hij zegt boom eruit of ik doe het najaaaa.. slaat werkelijk nergens op dit.. maar zie em er wel voor aan hahaha sukkel.. ahum.. idd net een kleutertje maar ja hij is verwend he.. 28 jr bij zn mammie gewoon zn zin gekregern nu 6 jaar met mij getrouwd en beetje bij beetje buig ik hem bij ;)

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wow, aan mij zou hij echt een verkeerde hebben gehad!! :(

Ik had hem lekker laten staan! De afgelopen 6 jaar is meneer zijn wens in vervulling gegaan, nu heb jij het volste recht om hem de komende 6 jaar neer te zetten.

Goed dat je het hebt gedaan!!!

20. Delta

Delta Niet meer actief

haha dat was te verwachten ja ;) en anders plastic ballen kopen!

Deel Deze Pagina