Ideeen gevraagd voor een verassings paket voor een 50 jarige vrouw! van mn moeder moet ik een leuk paket in elkaar zien te knutselen met dingen (al in het alleen maar om te pesten) voor een 50 jarige vrouw... zijn er nog mensen met iedeeen? we hebben al : - kleefpasta voor je gebit - Grote oma onderbroek - Tena lady onderbroeken + DVD - ouwe wijfen koek - pot augurken met zelf gemaakt etiket - bei spulletjes iemand nog meer iedeeen? t is namelijk een best grote mand die ik moet vullen en ze word pas 50 maar moet het iedee hebben dat ze bejaard word..
verzorgingscreme voor de wat "ahum"oudere huid. Gehaakte of wollen kleedjes voor op elke oppervlak in huis. Van die plastic nepbloemen.
Even bij een feestwinkel kijken of de expo. Weet nog wel dat mijn moeder voor haar 40ste verjaardag een rollator rijbewijs had gekregen haha!
Vulpen plus vullingen "uit haar tijd" en omdat ze de computer niet meer snapt Informatie voor scootmobielen Informatie voor sta-op-stoelen Lange wollen sokken? stopnaald voor sokken touwtje voor om de leesbril Zoiets?
een sok met wat geld erin een gebit bakje voor op je nachtkastje een verouderingsfoto laten maken hoe ze er over 20 jaar uit ziet, weet niet waar dat kan hoor mssch wel op t internet medicijnendoos vaaks wel goedkoop bij euroland ofzo informatie folders over de thuiszorg paar steunkousen mssch ergens vragen voor oude die niet meer worden gebruikt anders is het te duur
Au de cologne, lekker oma luchtje! plastik regen kapje (heeft de hema) Zwart-wit foto van alle kinderen, heeft een beetje een ouderwets tintje, maar is ook een leuk echt kadootje.