Show je paas decoraties

Discussie in 'De lounge' gestart door MissyC, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Morgen ga ik lekker de paas spulletjes inslaan. Heb al van die eitjes voor in een tak. Wat voor decoraties hebben jullie in huis???

Kom maar op!!

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    nog niks. ..heb nog wel wat leuks van vorig jaar denk en misschien woensdag ofzo es naar de action

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik heb van afgelopen jaren van alles in een doos. Dit jaar ga ik zelf van klei (van Action) hangers maken in verschillende vormen. En eieren en deze beschilderen.
    Ik heb ook een kipmandje van gaas en daar zitten de stuitende eieren van Action in als sier. Ik ben nog aan het kijken wat voor krans ik wil maken voor de deur. Ik heb al een aantal leuke voorbeelden gezien op Pinterest.
    Voor de rest al wat voorjaarsbloemen zoals tulpen, blauwe druifjes en narcissen gehaald en dat in glazen accubakjes van Action gedaan en de tulpen in de flessen met tekst van Action.

4. koala28

koala28 Niet meer actief

image.jpg

Deze vind ik erg leuk.

5. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Ooooh die is prachtig.

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Die is heel leuk ja!

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Oh hier voorlopig echt nog niets.. Meestal een week of 2 voor Pasen dat ik iets neerzet. Nu duurt het nog bijna twee hele maanden hihi. Wel wat voorjaarsdingetjes en bloeiers etc, maar paas spulletjes: nee ;)

8. Blink

Blink Actief lid

14 jan 2007
    259
    16
    18
    Ik zo'n mooi houten paasei. Daar kun je leuke spulletjes op zetten. Misschien nog een paastak.

9. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bezig met een paaskrans knutselen!

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Tulpen etc vind ik wel mooi! Maar paasdecoratie.. Brrrr

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik had veertjes en eitjes op de etagère gelegd, maar de katten hebben ze er allemaal uitgegraaid, dus ik heb niets meer :')

Deel Deze Pagina