ik had zin in een mysterieus topic!! Dus bij deze, post hier enge, creepy, mysterieuze en spannende filmpjes. Hier zijn er alvast twee, van de serie Destination Truth: YouTube - Scary scene from Destination Truth YouTube - Destination Truth Man Disappeared
Haha valt misschien niet helemaal in het rijtje wat je bedoeld, maar ik moest gelijk aan salad fingers denken YouTube - Salad Fingers - Spoons
die van haunted doll island van destination truth is ook pittig... ik kijk ook altijd ghosthunters international. of scariest places on earth daarbij heb je afleveringen waarbij families opdrachten moeten doen in een haunted kasteel..
in het zp-files topic waren ook al wat van dit soort filmpjes geplaatst; http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/262999-de-zp-files-63.html de link die op deze pagina staat is ook spannend (en vele verschillende zijn er daarvan te vinden!
Sorry, heb even geen filmpje. Destination truthis erg leuk, ik kijk het ook altijd. Maar ik vind het jammer dat ze nooit wat vinden
Oh bedankt, die laatste kon ik nog niet! Destination Truth is leuk, vooral Josh Gates Enge filmpjes vindt je ook van: Ghost Adventures My Ghost Story Ghost Hunters Fact of faked.
Ik ben niet zo van de spoken, maar dat filmpje van Salad fingers vond ik wel... ja...hoe noem je dat...uhm.. RAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ik vind het altijd zo interresant maar dan heb ik het gekeken en heb er dan zo veel spijt van haha word ik s'achts altijd wakker en moet er dan aan denken dus kijk maar niet meer. lijkt wel erger te worden als je ouder word hihi
Ik was even benieuwd naar dit topic maar lees het al en het is niks voor mij Geesten, haunted etc ik krijg er zo al de rillingen van...nee daar ben ik echt een watje mee hoor! en ik kijk alle horrors die er zijn zelfs die met geesten maar geen reality of iets wat er veel op lijkt.
nou heb 3 x geprobeerd dat 1e filmpje te kijken, maar hij blijft ieders keer hangen precies op 01:00 minuut.. beeld van die pop die aan die paal hangt met een touw om dr nek haha... verder wilt hij niet laden !! WEIRD
me zoontje zit naast mij dus ik kan ze nu even niet kijken, maar ik zat gister een filmpje te kijken waar een babytje ligt te slapen en dan in eens is het een monster, nou ik schrok me rot! whaha
WARNING: This video might shock you, and may even scare you! However this is not my reason for posting it. This video is about just what the title states. It's about Ghosts, Spirits, and Demons! This video shows clips that are (To the best of my knowing) REAL! You of course may judge for yourself. I posted this video for the people who think outside the box as I do, I'm talking about the open minded folks. This was also posted, to share that these things are real, and live among us. Do not fear them, but know they are real. Knowing, understanding, and searching truth is my cause. Thank you, and peace be with you all. Please rate my video, and comments are most welcome. NOTE to all: I have not filmed these ghost videos myself, I got these clips together edited as a comp. video of the best Ghost & Demons clips I have found online. I never have had a ghost in my home, and most glad of this fact. I have seen UFO's in my life however! I create videos using the best information and clips I can get, I do not film UFOs nor Ghosts myself. Thanks for your interest in my videos! Peace be with you. YouTube - Ghosts, Spirits, and Demons!!
dit klinkt ook als zo'n schrikfilmpje? zal een vandaag eens bekijken.. gisteren een aflevering gekeken van dat ghoststory's maar ik heb dat dus ook dat ik dan moeilijk kan slapen, denk altijd dat je het aantrekt als je het kijkt
Nee hoor is echt geen schrikfilmpje.Het is een verzameling van allerlei "geest"filmpjes en poltergeistverschijnsellen.
OMG zieke shit die verzameling filmpjes. Zit hier met geluid uit en ik heb hem bij 4 minuten uitgezet want ik word er echt misselijk van!! Serieus bijna me broek vol Wat eng!