Wij hebben dit jaar 2 vrienden van ons die gaan trouwen. Nu zijn we nog op zoek naar leuke ideeen voor een vrijgezellenfeest. Wat hebben jullie zoal gedaan?
Wij zijn met het vrijgezellenuitje van mijn nicht. Rond de middag gaan High Tea'en. S'middags hebben we een workshop sieraden maken gedaan. En daarna heerlijk gaan dineren en stappen. Groetjes, Elvira
wij zijn met mijn schoonmoeder gaan waterfietsten in Amsterdam :d eerst dacht ik nog.. was saai.. Maar ooh wat hadden wij een pret vooral dat sturen ging voor geen meter en daarna zijn we heerlijk gaan eten in Amsterdam erg leuk
Met m'n zus: buikdansworkshop (niet alle oefeningen zijn geschikt voor zwangere dames) en chinese fondue, daarna lekker drinken en dansen (en ja: ik heb er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat m'n lieve zus wel in d'r eentje in de taxi naar huis ging en niet met een of andere al te enthousiaste jongeman...) Met m'n beste vriendin: steppen in de duinen (grote all-terrain autoped) en dan raften. Daarna lounge-dineren. Wat ik bij bijna alle vrijgezellenfeesten heb meegemaakt: iedereen neemt een klein cadeautje mee voor de bruid, zij weet niet wat van wie is, maar moet dat dus raden. Het cadeautje moet iets zeggen over hoe je elkaar kent, of wat je samen hebt meegemaakt. Roept heel leuke herinneringen op! Maar: alleen doen als iedereen ook echt een persoonlijke band met de bruid heeft, anders wordt het een beetje moeilijk. Veel plezier!
eerst hebben we een high tea gedaan daarna een salsa lesen naar enschede gegaan met de bus en toen hebben we tapa's gegeten en daarna kwamen we weer samen in een cafe met de mannen en tussendoor moest ze allerlei opdrachten uitvoeren zoals met de high tea een toetje met blindoek eten in de bus paaldansen in de stad moest ze 5 mannen zoenen op de wang met felrode lippenstift enz
Wij hebben voor vriendin 1: een workshop sieraden maken gedaan, vervolgens bij een erg fout wok-restaurant gegeten (daar waren de heren ook weer) waar je onbeperkt kon drinken (haha) en vervolgens nog bij ons grandcafé wezen nadrinken.. Voor vriendin 2: een workshop Italiaans koken (GiGi's in Groningen) gedaan.. Errug leuk én lekker.. Vervolgens bij het grandcafé met de jongens nog wat wezen drinken..
bij mijn schoonzus zijn we naar een paardenmelkerij geweest daar hebben we een workshop bonbons maken gedaan. verder uit eten geweest. en geeindigd op de kermis ik ben gestrikt voor een drankje, daarna workshop paverpol ( dat je een beeld maakt echt gaaf) en daarna uit eten en toen op een groot feest beland.
Wij zijn naar de thermaalbaden geweest waar we een hot-stone-massage hebben gekregen en een gezichtsbehandeling. Lekker lunchen en daarna daar zwemmen en in de kruidenbaden. Savonds lekker uit eten. Ik vond het super! Was een week voor ik ging trouwen.