Boek van Sonja Bakker

Discussie in 'De lounge' gestart door Kitty, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Een vraagje;

ik ben een tijdje geleden op het forum iets tegen gekomen over sonja bakker en lijnen. Nu hebben ze deze week in België bij kruidvat die boeken spotgoedkoop en mijn vriend en ik meoten drignend izts aan onze lijn doen.

Wat denken jullie: is dit haalbaar? Ik weeg 75 en wil naar 70 maar vooral ook mijn zwembandje terug kwijt en mijn vriend zal iets van een 10kg af moeten. Bij hem gaat eht echt over overgewicht en bij mij nog over zwangerschapskilo's.

Is er veel extra werk door haar menu's te volgen?

Graag wat reacties van diegenen die het al gedaan hebben en hoe het verliep. Niet zozeer het afvallen maar het volhouden...
    Ze heeft ook verschillende boeken, welke wordt eht best aangeraden?

Edit Moderator: Titel aangepast.

Liefs
    Kitty

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nope, haar eten is makkelijk te bereiden en ik was met de boodschappen goedkoper uit.

Ik ben 15 kilo afgevallen ermee! heel makkelijk ook nog :D

3. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn moeder heeft een sonja bakker dieet gedaan en is nu weer opnieuw begonnen.
    Ik kan je wel vertellen je moet echt een doorzetter zijn.
    Elke keer apart koken enz.

5 kilo is zeker haalbaar hoor!
    Heel veel succes!

4. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Op hoeveel tijd als ik dit vragen mag?

En komen er vaak dezelfde dignen terug in haar menu's? Ik ga me toch geen konijntje voelen?

Kitty

5. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Ik denk dat het wel een voordeel is dat we allebei gaan lijnen. Alhoewel ik al las dat het voor vrouwen en mannen iets verschilt...

Kitty

6. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    Ik heb het boek van Sonja bakker digitaal dus degene die geinteresseerd is (ik geef het gratis hoor)

7. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    5 kilo is makkelijk haalbaar met SBdieet je moet wel half uurtje sporten per dag

8. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Digitaal? Als in op cd rom en op te sturen of kan je het doormailen?

Liefs
    Kitty

9. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Hey , het is zeker te doen maar bepaalde produkten die zij noemt kennen we in Belgie niet.
    Zoals vruchtenhagelslag , snack a jacks enzo, maar ik raad het zeker aan en het is echt heel makkelijk te volgen.

10. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Heb je die dingen dan door bepaalde belgische producten v ervangen of gewoon overgeslagen?

Had dit inderdaad al op haar site gezien: vruchtenhagelslag, vruchtenkwark, de één of andere kruiden,...

Kitty

11. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    gewoon uploaden en link verzenden zodat je het bestand kunt downloaden of doormailen

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kitty:

Ik ben er toevallig eergisteren weer mee begonnen en ben nu dus 3 dgn bezig. Ik vind het eerlijk gezegd echt honger lijden hoor! s Ochtends 2 beschuitjes en s middags 2 crackertje setc. Voor mij is t honger lijden, maar waar een wil is is een weg zeggen ze toch!?

Succes ermee!

Vruchtenhagel kun je vervangen door halvajam(light jam), appelstroop of plakjes banaan

Vruchtenkwark: Halfvolle yoghurt, of Optimel( Danone)

13. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Snack a jacks zijn mini rijstwafels dus nam ik de normale en vruchtenhagelslag dat verving ik dan voor iets wat wel mocht zoals pindakaas of light jam.
    vruchtenkwark is gewoon platte kaas ;)

14. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Dat honger lijden is maar tijdelijk. Je maag moet eraan wennen.
    Ik heb nog nooit gebakkerd maar ben wel ooit 32 kilo afgevallen en een honger dat ik had in t begin....

Als ik geen bv meer geef ga ik trouwens ook bakkeren.

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ga maandag weer beginnen. Ik vind het geweldig. Je hebt weinig honger en het is door de variatie makkelijk vol te houden. Ik ben er 5 kilo mee afgevallen en ik wil maandag weer beginnen want tijdens de zwangerschap was het natuurlijk iedere dag sassen ;)

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wat trouwens heel belangrijk is, is om je te houden aan de tussendoortjes. Die moet je echt nemen want ze houden je spijsvertering bezig.

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik vind het geen honger lijden. In de eerste ronde (net na mijn bevalling) ben ik 10 kilo kwijt geraakt. Ben dinsdag weer begonnen voor de volgende 10 en vandaag heb ik een nieuwe weegschaal gekocht en ben ik alweer 2 kilo kwijt. Ik vind het super. Je krijgt alles binnen en ik voel me zeker geen konijntje haha.
    Alleen lust ik geen melk en van kwark houd ik niet, dus dan neem ik vaak optimel. En als de lunch lastig is mee te nemen dan wissel ik dat met het ontbijt. Al met al heel goed te doen. Oja, in 2 weken was ik al 5 kilo kwijt. Over 10 kilo deed ik 8 weken (met 1 week vakantie ertussen, waarin ik Sonja ook met vakantie heb gestuurd hihi). Ik sport wel veel (ben docente lichamelijke oefening....).
    Succes!

18. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Het geeft me alvast goede moed. Waarschijnlijk kom ik af en toe wel langs met wat vraagjes wat die nederlandse producten nu zijn. Kwark is dus plattekaas... heel handig om dat al te weten ;)

Alvast bedankt, en hou me via deze link zeker op de hoogte hoe het met jullie lijnen gaat!

Liefs
    Kitty

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Hey

Ik begin maandag ook weer met bakkeren.
    De extra kilootjes van de feestdagen mogen er wel weer af!
    Eerder ben ik al 11 kg af gevallen en ik vond het niet moeilijk om vol te houden.
    De eerst week is even wennen, maar 5 kg is zeker te doen

Succes, ga ervoor!

Jootje

20. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik wil er ook nog 10 kilo af hebben..Misschien ga ik sonja bakkeren ook maar eens proberen.. het klinkt wel goed wat ik erover hoor!
    Ik lees nog ff mee..

Deel Deze Pagina