Hallo meiden, Wij zijn nog niet bezig voor een 2e hoor maar mochten we er voor gaan hebben we voor een evt zoon al een naam.. En nu hebben we 3 meidennamen.. Eerst 2 maar me vriend kwam inene met maylin aan.. Onze dochter heet Maeve spreekt uit als mee-vie in de andere naam komt may/mae.. Mei.. We wouden maeve eerst may noemen want ze is in mei geboren maargoed lijkt niet dat een evt 2e ook in mei komt haha mja wij vinden de namen in de poll dus leuk en zijn benieuwd wat jullie t beste bij onze dochter vinden passen Liefs
Is het een (deels) aziatisch kindje? Zonee zou ik voor Nikki of Meagan gaan,vind Maylin heel Aziatisch op één of andere manier. Vind de naam van je dochter wel erg mooi!
ik vind eigenlijk alle3 de namen niet heel mooi bij Maeve. nikki en maegan lijken qua uitspraak en schrijfwijze allemaal iets teveel. en Maylin vind ik weer een heel ander soort naam... ik zou zelf ook niet zo snel voor een 2e kindje dezelfde beginletter gebruiken. als ik dan met nikki iets verder denk, wat vind je dan van: Niene of Nieke? maylin vind ik trouwens wel leuk als je het zo schrijft: Mae-linn (maar dan vind ik het alsnog iets teveel lijken op maeve) wat vind je van Fauve (uitspraak Foof of Foove)? ik vind het er wel erg mooi bij passen.
nee puur nederlands ik dacht ook gelijk aan iets aziatisch..maar lelijk is ie niet..mmm haha lastig Bedankt
vind niene,nieke niet mooi..nina weer wel haha fauve is ook mooi!! hou van apart!! die ga ik onthouden
indd dat vind ik ook! ik had altijd Nikki voor een evt 2e dochter maar gister kwam me vriend inene met Maylin(n) en was meteen verkocht..maar zoals eerder werd gezegt klinkt t wat aziatisch.. maar goed.. maeve is een ierse naam (net als maegan) en daar hoef je ook geen ier voor te zijn..hmm lastig hahahaha..voor een evt zoon hebben we Julian..Djuliejen of juulijan...Mn vriend is gek van de naam Travis.. maar met die naam denk ik wel van..kijk als we nou in Amerika woonde..want zet dr maar es tiet achter Travis(tiet) sorry zo denk ik er over spreekt uit als treffis..maar toch..en Trevor is ook wel leuk is ook iers..maar weet niet meer welk kinderprogramma t was maar een hond heette ook zo..haha ohww waar je allemaal niet aan kan denken
Connor dan voor een jongen? Ik vind maeve en maylin(n) helemaal niet veel op elkaar lijken en misschien wel wat aziatische maar ik vind het lekker klinken! Vind het bijde super en samen helemaal geweldig! Revea vind ik ook een hele stoere meidennaam! ( rieva).
connor vind ik niks maar revea vind ik wel erg stoer!! en vind maylinn ook wel mooi..hm gaat nog lastig worden ben nog niet eens zwanger
maegan vind ik het allermooist (als er hier een 3e dochter komt, gaat ze -als het aan mij ligt- Megan heten) .. - maar te veel lijken op Maeve... dus daarom zou ik weer voor Nikki kiezen - hoewel dat totaal mijn smaak niet is
bedantk voor je eerlijke mening ik zit steeds meer naar maylinn en maybritt te neigen..en niet may-britt vind dat te veel poespas met die streep..hahahaha