meisjesnaam-welke vind jij t best passen?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Fayy, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke van de 3

1. Nikki

2. Maylin

3. Maegan

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hallo meiden,

Wij zijn nog niet bezig voor een 2e hoor maar mochten we er voor gaan hebben we voor een evt zoon al een naam.. En nu hebben we 3 meidennamen.. Eerst 2 maar me vriend kwam inene met maylin aan..
    Onze dochter heet Maeve spreekt uit als mee-vie in de andere naam komt may/mae.. Mei.. We wouden maeve eerst may noemen want ze is in mei geboren maargoed lijkt niet dat een evt 2e ook in mei komt haha mja wij vinden de namen in de poll dus leuk en zijn benieuwd wat jullie t beste bij onze dochter vinden passen

Liefs

2. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Nikki. De andere 2 vind ik te veel op de naam van je dochter lijken.

3. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Hier ben ik het mee eens.

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Is het een (deels) aziatisch kindje? Zonee zou ik voor Nikki of Meagan gaan,vind Maylin heel Aziatisch op één of andere manier. Vind de naam van je dochter wel erg mooi! :)

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Helemaal mee eens!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik ga voor Nikki

7. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maylin vind ik ook goed passen.

8. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    ik vind eigenlijk alle3 de namen niet heel mooi bij Maeve.
    nikki en maegan lijken qua uitspraak en schrijfwijze allemaal iets teveel. en Maylin vind ik weer een heel ander soort naam...
    ik zou zelf ook niet zo snel voor een 2e kindje dezelfde beginletter gebruiken.
    als ik dan met nikki iets verder denk, wat vind je dan van: Niene of Nieke?

maylin vind ik trouwens wel leuk als je het zo schrijft: Mae-linn
    (maar dan vind ik het alsnog iets teveel lijken op maeve)

wat vind je van Fauve (uitspraak Foof of Foove)? ik vind het er wel erg mooi bij passen.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Maylinn!

10. Fayy

Fayy Niet meer actief

nee puur nederlands :p ik dacht ook gelijk aan iets aziatisch..maar lelijk is ie niet..mmm haha lastig:p Bedankt :D

11. Fayy

Fayy Niet meer actief

vind niene,nieke niet mooi..nina weer wel haha
    fauve is ook mooi!! hou van apart!! die ga ik onthouden

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik zou dan voor nikki gaan! :D

13. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Maeve en maylin(n) klinkt super leuk en origineel!

14. Fayy

Fayy Niet meer actief

indd dat vind ik ook! ik had altijd Nikki voor een evt 2e dochter maar gister kwam me vriend inene met Maylin(n) en was meteen verkocht..maar zoals eerder werd gezegt klinkt t wat aziatisch.. maar goed.. maeve is een ierse naam (net als maegan) en daar hoef je ook geen ier voor te zijn..hmm lastig hahahaha..voor een evt zoon hebben we Julian..Djuliejen of juulijan...Mn vriend is gek van de naam Travis.. maar met die naam denk ik wel van..kijk als we nou in Amerika woonde..want zet dr maar es tiet achter;) Travis(tiet) sorry zo denk ik er over:p spreekt uit als treffis..maar toch..en Trevor is ook wel leuk is ook iers..maar weet niet meer welk kinderprogramma t was maar een hond heette ook zo..haha ohww waar je allemaal niet aan kan denken :p

15. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Connor dan voor een jongen? Ik vind maeve en maylin(n) helemaal niet veel op elkaar lijken en misschien wel wat aziatische maar ik vind het lekker klinken! Vind het bijde super en samen helemaal geweldig!

Revea vind ik ook een hele stoere meidennaam! ( rieva).

16. Fayy

Fayy Niet meer actief

connor vind ik niks maar revea vind ik wel erg stoer!! en vind maylinn ook wel mooi..hm gaat nog lastig worden:p ben nog niet eens zwanger:p

17. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik vind maybritt of may-britt ook mooi!

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    maegan vind ik het allermooist (als er hier een 3e dochter komt, gaat ze -als het aan mij ligt- Megan heten) .. :D - maar te veel lijken op Maeve... dus daarom zou ik weer voor Nikki kiezen - hoewel dat totaal mijn smaak niet is

19. Fayy

Fayy Niet meer actief

bedantk voor je eerlijke mening :p ik zit steeds meer naar maylinn en maybritt te neigen..en niet may-britt vind dat te veel poespas met die streep..hahahaha

20. siske89

siske89 Niet meer actief

Maeve en Maylin gaan volgens mij perfect samen :)

Deel Deze Pagina