Hoi meiden, Ik heb een jurkje gekocht, namelijk deze: Satijnen jurk bruin - Voor haar - bonprix.nl (de zwarte trouwens...) Voor een trouwerij in mei, maarre wat zouden jullie er bij aantrekken? Ik heb nogal een grote buste en wil er dus een strapless BH onder (waar vind ik die in maat 90F?) Verder wil ik er wat kleur in hebben maar ik weet niet hoe en wat Help?
Hunkemoller heeft bh's waar je de bandjes vanaf kan halen, misschien daar even kijken? Of bij de speciaalzaak.. Ik zou een mooie sjaal/bolero erbij doen, een simpele panty en mooie pumps.
Een bolero jasje zu hier heel leuk bij staan, mooie pumps en accessoires. Misschien in een mooie mintkleur?
Bij Hunkemoller heb ik al gekeken, ik vond ze niet mooi zitten. Helaas... ik heb nog 11 weken, misschien nog wat afvallen en dat ik er dan wel in pas? Zou je dan de schoenen en bolero/ sjaal in dezelfde kleur doen? Of zwarte pumps? Ik moet hier zo aan wennen hihi Ik heb echt jaren niet in een leuk jurkje gepast vandaar
Ja kleur.. Kan vanalles bij zwart he? Knal roze rood blauw groen en bolero en pumps in dezelfde kleur? Of een soort broche / haarklem of ketting in de kleur?
oh ja ook niet onbelangrijk ik ben blond en heb kort haar, maakt dat nog uit? Ik heb (bedenk ik mij nu...) trouwens wel een roze blazer. morgen maar even passen of dat bij elkaar staat En dan op zoek naar roze pumps haha
Ik zou zwarte schoenen doen. En een jasje/bolero in kleur, eventueel sjaal of tasje in dezelfde kleur
Je kunt ook een mooie zwarte panty aandoen, met zo'n zwarte lijn achterop. Sophisticated, maar sexy .
Ik zou er een organza bolero overheen doen. Niet alles staat bij satijn. En ik zou met zo'n grote buste voor een kwaliteitsbh gaan. Even een uitgave, maar je hebt er lang plezier van. A blackstrapless bra bra from PrimaDonna
En voor de bolero Bolero zwart - Voor haar - BODYFLIRT - bonprix.nl Bolero azuurblauw - BODYFLIRT koop online - bonprix.nl
Ik zou een mooie transparante shawl over de schouders dragen in zachte kleur. Matchende pump erbij en het plaatje is compleet.. Een bolero vind ik niet zo mooi als je wat voller bent met een grote buste. Het legt jùist het accent op dat deel, het maakt je bovenlichaam en schouderpartij voor het ook fors.. Hier een afbeelding om je een idee te geven van wat ik bedoel; http://us.123rf.com/400wm/400/400/olga_sweet/olga_sweet0906/olga_sweet090600374/5103173-moslimvrouw-dragen-van-levendige-jurk-en-sjaal-geafa-soleerd-op-wit.jpg
goeie tip van die primadonna, toevallig zit er hier een winkel die dat verkoopt. Ik zal eens kijken! Kan het altijd proberen
op zich wel leuk loetje, maar dan loop ik de hele avond die sjaal vast te houden, dat vind ik dan weer minder geslaagd. Mijn bovenkant is wel het mooiste deel van mijn lijf dus op zich is het denk ik niet erg dat de aandacht daarop gevestigd wordt. Maar ik snap de overweging, zal nog eens kijken of ik wat anders kan verzinnen
mag ik het heel eerlijk zeggen? het jurkje is leuk hoor maar ik vind de combinatie satijn en zwart niet echt voor het voorjaar. beetje zwaar zeg maar. ik zou iig geen bolero doen, eerder ook alleen sjaall of kort pittig jasje
Ik zou ook een kort jasje erover doen (korte blazer). Ik kan helaas niet plakken maar bijvoorbeeld Steps heeft hele leuke!
Wat fijn voor je dat je in zo'n mooie jurk past! Voor jou dus een extra feestje! Ik zou er ook iets korts op doen, in ieder geval geen lange blazer. Eerder een bolero of kort jasje van dunne stof...kant misschien? Niet te zwaar maken omdat de jurk zwart is.