Hoi dames! Ineens wist ik het! Als wij een meisje verwachten noemen wij haar Evi! Alleen nu ben ik op zoek naar een tweede naam die hierbij past. Liever een wat langere naam. Voor de rest maakt het mij niet zo veel uit welke herkomst de naam heeft. Alvast bedankt voor het meedenken! Liefs Lilith
Evi Leonore Evi Sophia Evi Vajen Evi Rosalynn Evi Roosmarijn Evi Lize Evi Anneflore Evi Annelynn Evi Marinthe Evi Phileine Evi Jasmijn Evi Carice Evi Milou
Evi Annemoon Evi Bibianne Evi Charlotte Evi Danée Evi Dominique Evi Estelle Evi Eleonore Evi Florine Evi Hannelore Evi Isabelle Evi Isabeau Evi Juliëtte Evi Julianne Evi Kathelijne Evi Lauren Evi Laurette Evi Mignon Evi Madelief Evi Noralie Evi Noa-Lynn Evi Olivia Evi Pascalle Evi Rosalie Evi Rosanne Evi Siënna Evi Solane Evi Tahnée Evi Zonne
Evi Louise Evi Jolé Evi Carmen Evi Marlies Evi Lauren Evi Lotus Evi Marit Evi Lisanne Evi Camille Evi Loraine Evi Mara Evi Danique Evi Carlijn Evi Larissa
Haha ik zag Doninique voorbij komen; zo heet mijn zusje. Zal ze vast niet erg vinden Ik vind het heel mooie namen, maar 'the one' zit er nog niet tussen... Al vind ik Roosmarijn en Rosalynn wel erg mooi
Haha, dat is dan misschien iets te veel een familienaam Voor ons zou Eva Johanna wel eens de tweede/derde naam kunnen worden bij een meisje (vernoemingen) en dat vind ik wel heel mooi klinken. Evi Johanna vind ik eigenlijk nog leuker, ipv twee keer een A. (Eva vind ik te veel voorkomend voor een eerste naam dus vandaar, dan maar drie namen ).
Aah ja ik ken het! Wilde wel een lekkere korte voornaam maar niet een die je supervaak tegen komt. Evi hoor ik niet zo vaak en ik vind 'm schattig!
Evi leonora Evi marissa Evi Valerie Evi Josephine Evi emanuelle Evi rosemary Evi roselynn Evi cherine