Ik ken eigenlijk alleen maar een paar meisjes die Ping heten, en dat is dan hun chinese naam, voor de buitenwereld gebruiken ze hun westerse naam.
Ja, het is vaak een Chinese meisjesnaam. Daarom twijfelen we ook of het voor een jongetje kan. Onze andere keuze is Kim. Maar dat vinden ook veel mensen een meisjesnaam.
Ik zou echt geen ping doen. dat is toch geen naam? ik snap dat het voor chinese kindjes anders is maar voor een westers kindje zou ik het niet doen. Zelfde geld als kim voor een jongen. Het is hier zo'n meisjes naam dat kun je zo'n jochie toch niet aan doen? Ik ken maar een mannelijk Kim en die vermoorde al die kindjes op die Belgische crèche.:x
Als jullie graag een naam willen die chinees is maar ook in t nederlands goed klinkt vind ik Kim wel leuk. (Ping niet zo) Misschien kun je het schrijven als Chim, is weer eens wat anders! *****Sorry...is helemaal niet vervelend bedoeld maar je schrijft twijfel en twijfelen met een F******
Nee sorry. Mijn smaak is het niet. Kim vind ik wel leuk maar wordt inderdaad meer geassocieerd met een naam voor een meisje. Hebben jullie geen andere namen die jullie leuk vinden?
Ik ken twee jongens die Kim heten, 1 Indonesische jongen en 1 Nederlandse jongen. Je bent er snel aan gewend hoor, en vind het veel leuker dan Ping.
Kim is leuk voor een knul, Ping vind ik echt helemaal niks. En klinkt ook heel "klein" voor een man straks. Pinkeltje achtig.. weet niet..