Ideeen kamertje (bijna)1 jarig zoontje!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door BuffySummers, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik ben op zoek naar ideeen voor het kamertje van mijn zoontje. Hij krijgt binnenkort voor het eerst zijn eigen kamertje! Ben zo blij en trots haha. We hebben eindelijk een huisje met 4 kamers!
    Maar ja een echte babykamer kunnen we er niet meer van maken, want hij wordt bijna 1. Nu ben ik op zoek naar ideeen/foto's voor zijn kamertje! We hebben iig echt fel blauwe vloerbedekking dus iets wat daarbij past.
    En weet iemand misschien nog een leuk idee voor een muursticker? Ik heb wel wat gezien, maar dat is echt voor baby's en dat wil ik niet meer, aangezien we in dit huisje nog wel een tijdje blijven wonen:).
    Woezel&Pip vindt hij erg leuk, en daar heeft hij ook wel wat spulletjes van.

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik denk dat je dan echt op de dingen komt die de oudere kindjes ook erg leuk vinden.
    Zoals Bob de bouwer. Hij zou nu misschien niet weten wie het is maar als hij het poppetje echt leuk vind leert hij de naam snel genoeg.

Of thomas de trein.

Anders is woezel en pip inderdaad een idee..

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi ja Thomas of Cars wil ik niet want daar is zijn neefje al gek van;) Wil een beetje zijn eigen ding hebben zeg maar:)
    Niet meer mensen met ideeen??:)

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Misschien een 'zee' kamer met allemaal leuke stickers van zeedieren enz op de muur en dan een strand kamertje?

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Kijk eens op:
    Kidzsupplies - Home

Daar heb ik voor mijn zoontje erg leuke autostickers gekocht. Met stoplichten en boompjes, erg kleurijk en stoer.
    Ik hou zelf niet van bijv. Cars of iets anders cartoon-achtigs. Op deze site hebben ze mega veel keuze en kun je lekker inspiratie opdoen.
    Succes!

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    LovelyDK dat is een leuk idee die hou ik in mn gedachten!!

XmeesjeX thnx voor de site! Ik ga gelijk even kijken. Heb al wel gegoogled op muurstickers maar vindt dat allemaal zo standaard.

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Verder niemand meer???:(

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

haaiiii

hier staan hele leuke ideeën.. ik wou altijd een muur met zulk behang.. maar aangezien wij vorig jaar net alles verbouwd hebben en voor veel geld hebben laten stuken en verven toch maar niet gedaan

misschien heb je er wat aan of kun je leuke ideen op doen! ik vond die safari kamer erg leuk!

liefs Muis

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Woooow dat is idd erg gaaf!! Maar in je vorige post staat geen website als dat je bedoeling was:)

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

12. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    nemo kamer?

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dank je wel hebben idd leuke dingen maar wel heel duur;)

14. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Ik heb ook een leuk idee maar het is ook niet zo goedkoop helaas... Wij hebben in beide kamers een tent hangen van Haba. Dus een tent die echt aan het plafond hangt en stevig is. Onze dochter heeft de 'marrakesh' en onze zoon de blauwe 'piraten'tent (weet niet precies hoe hij heet, maar als je zou googlen zou je hem zo herkennen. Het is een investering, maar elke avond leest degene die onze dochter naar bed brengt een verhaaltje voor in de tent, het is echt een geweldig plekje en ze kan er nog jaren haar fantasie op botvieren! Zoontje is nog iets te klein maar vindt zijn tent (die er net hangt, ook voor zijn eerste verjaardag) geweldig!

veel plezier met inrichten, is leuk he!

Deel Deze Pagina