auto keuren

Discussie in 'De lounge' gestart door music4life, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

gewoon ff 700 euro! kunnen we dan niet beter een andere kopen ,? wat is wijsheid>

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    Ligt eraan hoe lang je de auto hebt, wat hij nog waard is en hoe lang hij nog mee gaat.

Wij hebben een auto die nu nog wel 4 jaar mee kan. Dus zou ik 700 euro niet teveel vinden.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja wij hebben dit jaar ook weer 800 uitgegeven maar hij kan nog wel 10 jaar mee dus ja dat moet je zelf bekijken. en wat is het voorn auto

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    700€ voor een keering :| zo... of is dat de reparaties?

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

het zullen reparaties zijn

6. music4life

reparaties ,,,hij heeft al veel kilometers gelopen en hebben we 2e hands gekocht het is een hyundai exel

7. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    wat een bedrag zeg! wat hebben ze vervangen/gerepareerd dan?

8. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Aha oke,
    als je weer wat jaartjes mee kan rijden.
    Ik had een smart ook nooit meer bij mijn eerste keuring ik had hem net 1 jaar had hem wel 2de hands gekcht had ik een repartie kostenv an ruim 1000 euro pfffffffffff.

9. music4life

het was vorig jaar dus ook al 500 euro ,alle ramen moesten vervangen worden en nu banden ,ruitewiisers,shokdempers

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Pffffff,

Elk jaar wel wat dat is minder

11. music4life

ja idd dus weten we niet wat te doen,,,er staat nog geld op de spaarekening maar als we een auto kopen is dat allemaal op en er komt een baby aan

12. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    wat was er dan met je ramen aan de hand dat ze allemaal vervangen moesten worden? als er overal barsten inzitten of ze gaan niet open dan begrijp ik dat wel voor de keuring

13. music4life

ze gingen idd niet open

14. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

kzou hem als ik jou was inruilen.. want 700 euro aan reparaties voor een Excel en met veel kilometers.. de kosten lopen dan elk jaar meer op en er gaat steeds meer kapot.. en het is al niet echt een sterk auto merk..

je kan ook bijvoorbeeld een Opel corsa B kopen.. die hebben wij ook gekocht.. kost niet veel en rijd zuinig..

kheb best veel verstand van auto's dus daarom denk ik beter dat je hem kunt inruilen voor iets anders...

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    uhm ga eens kijken bij hobbiesten
    want vind ik wel veel voor dat wat jij noemt hoor!

ruitenwissers kan je makkelijk zelf! en de goedkoopste kosten 10euro voor 2! en die zijn pri,a voor een keuring!

banden nou ff uit me koppie hoor maar een eurotje of 60 per band heb ik laatst betaald voor onze laguna {incl erop leggen}

schokdempers zijn wel wat duurder maar er zijn misschien meer mensen die dat kunne

16. music4life

ja kijk ik weet het ook niet ik weet wel dat ze ons in ieder geval niet belazeren ofzo ,,,we hebben een ander autotje op het oog

Deel Deze Pagina