Vinden jullie mannen zwangerschapspagina ook zo irritant?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Vind jou man het vervelend?

1. Ja

2. Nee

3. Weet ik eigenlijk niet

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik kan zo hele dag op zwangerschapspagina zitten soms sla ik een dagje over maar meestal zit ik de hele tijd te neuzen:p
    Vriendlief vind het vreselijk irritant en nutteloos.
    Terwijl ik ook welis topics plaats die handig voor hem zijn:p
    Dus zijn jullie mannen ook zo?

2. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Die van mij vind het niet erg.. die laat me lekker gaan..
    Als ik daar een beetje mijn rust in kan vinden, vind hij het goed

Er zijn zelfs topics en sommige discussies gaande soms,
    waar zelfs hij plezier aan heeft ;) :p

3. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee niet irritant (maar hij mag ook niet klagen, als hij thuis is zit hij alleen maar te gamen als het aan hem ligt;)). Hij moet wel altijd lachen dat ik zoveel op dit forum zit (we zijn namelijk nog niet eens begonnen om voor kids te gaan). Volgens mij vindt hij het soms wel irritant dat hij ongevraagd hele lessen krijgt over (on)vruchtbaarheid, cyclus, zwangerschap, bevallen, babyproducten, enz. :p Nja irritant... hij wordt er soms een beetje bang van geloof ik whaha.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn man zegt steeds:' waarom zit je nog daar? Je bent toch helemaal niet zwanger meer?'

Hij neemt de naam van dit forum nogal letterlijk en steeds leg ik weer uit dat het niet alleen maar over zwangerschappen gaat haha.

5. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

mijn man vind het niet leuk als ik op de computer zit als hij thuis is. doe het nu dus niet meer maar soms als hij even een sigaret aan het roken is buiten kom ik even snel neuzen:).

6. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik sluit me aan ;)

7. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.872
    5.149
    113
    Home
    nee hij vind het niet irritant wel lekker rustig :p

8. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Die van mij vindt het wel handig; scheelt hem een hoop gepraat over (in zijn ogen) nutteloze dingen ;) :D

9. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Hij vindt t wel handig want dan kan hij lekker gamen of iets anders wat ik irritant vindt :)
    Soms zegt hij zelf bij dingen waar we t over hebben: vraag eens op je forum..

10. Blays

Blays Niet meer actief

Ja haha ik krijg dagelijks te horen: Jij ook met je zwangerschapspagina ;) Of: Wat doe je? Weer zwangerschapspagina checken? :p

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Mijn man zegt: Als jij het leuk vindt, moet je dat gewoon doen. Ik hoef er toch niet op?!

12. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje

Hahahaha :p

13. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn man vindt het prima zolang ik hem ook nog aandacht geef (en dat gebeurt wel) :).

Als hij iets googelt mbt ons dochtertje of vlekkentips oid dan komt bij vaak op zp uit dus hij zegt regelmatig: 'op zp weten ze ook alles!'.

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha hier precies hetzelfde.

15. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Mijn man vind het wel handig toen we net begonnen aan kids. Wist ik over zwangerschappen niet tken heb ik veel gehad aan de mensen hier

16. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik heb ja aangekruist, opzich vind hij het niet vervelend.. Maar idd meer irritant als ik er te lang achter zit of wanneer ik opeens begin te lachen (als ik wat grappigs lees) of als ik midden in een discussie ff ook alles aan hem ga vertellen..

Verder vind hij het ook wel handig als er wat met onze dochter is of toen ik zwanger was dat ik lekker alles kwijt kon..

Gr.
    Carlien

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb ja aangeduid maar echt vervelend vind hij het meestal niet, hij zegt wel dat dit forum een obsessie is maar hij zit ook vaak achter zijne laptop.

soms leest hij hier wel eens, als van die grappige topics zijn of ruzies of problemen wat lachwekkend zijn

18. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    dit dus whaha precies mijn man :p hij d8 laatst zelf dat ik aan n 2de wou beginne omdat ik op zp zat whahah hilarisch tog

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier idem.. Ik probeer dan ook veel m'n mond te houden over wat ik hier lees;)

20. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Dit zou de mijne ook zeggen. Hij zit vaak achter zijn eigen laptop en vind het niet erg als ik achter mijn eigen laptop zit.

Deel Deze Pagina