Wanneer word een bedrijfsleider op staande voet ontslagen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou ja, gewoon 'nieuwsgierigheid', mijn vriendin belde net dat haar bedrijfsleider (mijn exbedrijfsleider) op staande voet is ontslagen en dat het werk er verder niet over wilde uitwijdden. Misschien weet iemand hier wanneer ze dit zouden doen?

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Diefstal/fraude

3. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Diefstal , fraude , werkweigering en in sommige gevallen ook door andere redenen maar dan is bijv een ruzie hoog opgelopen of iets dergelijke ..

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Paar dagen geleden was er nog geen vuiltje aan de lucht.. Hij had t zelfs over zijn huwelijk en feest en dat hij personeel wilde uitnodigen bla bla. Dus ook hij heeft t niet zien aankomen? of hóópte hij dat alleen maar. :rolleyes:

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Waarschijnlijk heeft hij het zelf niet zien aankomen. Ze kunnen al maanden aan het stelen/frauderen zijn. Het hoofdkantoor kan dan wel een vermoeden hebben ,maar er moet direct bewijs zijn. Misschien is dat vandaag ontdekt en is dat de reden dat ze direct konden ontslaan.

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

bij ons was dat ook het geval, iedereen vroeg zich af waarom de directeur ineens op non actief was gesteld en een paar maanden later ontslagen, toen uiteindelijk (jaren later) een collega uit haar zelf vertelde dat die directeur haar had proberen aan te randen.

bij gevoelige kwesties zoals fraude, diefstal, ongepast gedrag etc. waarbij vaak aangifte wordt gedaan wordt vaak op verzoek van de "dader" verzwegen wat de reden van ontslag is.

7. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Is bij mijn vorige werkgever ook gebeurt, toen ik er niet meer werkte..

Ivm seksuele intimidatie van meerdere vrouwelijke personeelsleden..

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik ken ook iemand waarbij de bedrijfsleider op staande voet was ontslagen. Dit omdat ze erachter kwamen dat hij precies dezelfde full-time functie had bij een ander bedrijf. Hij heeft de hele boel bij elkaar gelogen en was dus heel vaak 'op pad'.

Ik vond dit wel een spannend verhaal en je zou denken dat dit soort dingen alleen in films gebeuren. Ik vraag me nog steeds af hoe hij het zo lang verborgen heeft gehouden want volgens mij waren beide banen in dezelfde stad.

Deel Deze Pagina