Ik ben nog op zoek naar wat inspiratie. We krijgen een jongen en zelf ben ik helemaal weg van de naam Tobian. Maar m'n man is nog niet overtuigd, dus zoek ik nog wat alternatieven. Hij vindt Thomas een hele leuke naam, maar die vind ik weer iets te vaak voorkomen. Tobias vind ik op een of andere manier het niet. Jurrian vind ik wel erg leuk, maar m'n man wil geen J omdat z'n broertjes naam met een J begint. We zijn op zoek naar een op z'n Nederlands uitgesproken naam. Alvast bedankt!
Boaz maurts wouter kyan daniël ferrian gyan ilias / elias koen kasper lennart leonard millias nout dorian joah onah quinten remko sam teun twan vince ivar tobius wessel wout xavi wouter melle Yves zacharias
Doron : naam van Griekse oorsprong, bet. 'geschenk' Tychon : variant van de naam Tycho, bet. 'geluk' Fabian Thorben - Torben Timon Niklas Mylon - Milon
Nog niet iets waarvan ik denk, ja dat is het. Kwam de naam Thijmen ook nog tegen, vind ik ook wel leuk, vanavond maar eens voorleggen aan m'n man. Hebben jullie nog meer ideeen?