Ik heb een ikeastoel (de simpele witte) van iemand overgenomen, maar nu zit er geen tuigje bij. Is zoiets ook los te koop bij ikea? Of welk tuigje past erop? Iemand tips?
ow zat die er niet bij? Ik heb er hier thuis een staan die we meenemen als we op viste gaan enz en mijn schoonouders hebben er bij hun thuis een en bij beide zat er gewoon een tuigje bij. Of die al in het kuipje zat weet ik niet meer maar het zat er in ieder geval wel bij! Even bellen met ikea misschien? xx
Volgens mij kan je die idd los kopen bij IKEA maar je hebt ook bij andere babywinkesl van de tuigjes en die passen ook.
Ah ok. Dan moet ik toch maar even een keer naar de ikea rijden om te kijken. Zal zo ook wel even een mailtje sturen!
Kijk wel uit, er zijn tuigjes die niet goed zijn van die Ikea stoel. Wij hebben hem pasgeleden namelijk ook terug moeten brengen omdat we een mail van de ikea kregen.
in de ikea stoel hoort een buikriempje bij, maar hier kwam zoonlief er net zo hard uit als zonder het gordeltje. Ik heb er toen ingezet van de prenatal (universeeltuigje), heel gepiel om het vast te krijgen, maar het blijft wel goed zitten en zoonlief ook .
Ik heb er hier al een hele tijd een grote sluitspeld inzitten aan de buitrnkant van het stoeltje zodat hij er niet meer doorheen getrokken kan worden. Een knoop kan ook wel.
Buikriempje werkt inderdaad voor geen meter. Gelukkig begreep onze dochter wel dat er uit klimmen gevaarlijk was...ondanks dat probeerde ze het wel eens, maar dan waren we er altijd snel bij (je laat ze toch niet alleen als ze er in zitten).
Hier inderdaad een knoop erin gelegd, werkte prima. Maar eerlijk gezegd heb ik dat riempje echt maar 1 of 2 keer gebruikt.. zoontje kon er toen echt nog met geen mogelijkheid zelf uit klauteren en al helemaal niet vallen. Nu wel (tenminste, hij kan erin gaan staan) maar ik was en ben er altijd bij.