16 wk en hormonen ggrr

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vvlinder, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    De titel zegt het al haha...

Sinds gister heb ik echt last van mn hormonen, kan zo ineens gaan huilen om vanalles, niet normaal.
    Haha nu kan ik er wel om lachen....

Erge lage rugpijn/ trekt me door naar mn kont.
    En nog steeds last van mn blaas ( tenminste daar voel ik het) zullen wel mn darmen zijn....
    Want blaasontsteking is het niet.

Sorry moest ff klagen.....

Nog iemand;???

2. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ben nu 14 weken weken en wordt letterlijk gek van het maagzuur en maagpijn. Heb dit al vanaf het begin :(...
    En sinds een paar dagen wordt de pijn in m'n heupen ook erger.
    Maaaarrrr... Volgens mij heb ik gister avond in bed m'n beebje voor het eerst gevoeld!! .kon het niet zo thuis brengen. Mini plopjes op 1 plek :)

3. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Ja hoor, zeer herkenbaar:D.Ik heb echt enorm last van de hormonen,zelfs zo, dat wij ookecht getwijfeld hebben of we dit wel nog een keertje wilden:D. De conclusie is....ik ben echt niet leuk als ik zwanger ben. mijn hele lijf staat op z'n kop, voel, me totaal niet lekker in mijn vel. Zeeeeeeeeeeer emotioneel, maar dat gaat alle kanten op. Ik heb afgelopen donderdag mijn hondje moeten laten inslapen wat heel heel verdrietig is, maar het verdriet wat ik hier de afgelopen week bij gevoelt heb.......niet normaal meer. Het trok een andere wond open, (mijn. Moeder is overleden vlak voor mijn 1e zwangerschap),en dan blijft het dus maar stromen. En mijn arme man weet ook niet wat hij met me aan moet, want ik vreet hem af en toe op.....maar dan niet zoals hij zou willen;):D
    Dus tja wat zal ik eens zeggen.....lekker hier klagen af en toe, en het maar verde heen laten komen? Ik ben heeeeel blij als het februari is;)! Succes hè, even doorzetten nog;).

4. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg
    jep hier ook gigantische hormonsters aan het werk. af en toe kan ik zelfs echt enorm down zijn en mezelf erg zielig voelen. haha! gelukkig ben ik realistisch genoeg om te relativeren dus dat gaat weer over. verder stoor ik me ontzettend aan dingen, nieuwe collega 's die je zien en zich niet voorstellen, een baas die ineens maar vind dat ik een zieke (gebroken been) collega moet meeslepen in mijn auto naar het werk, terwijl ik darvoor toch echt een kwartiertje moet omrijden, alles is maar vanzelfsprekend. grrrr en dan mn arme ventje. die moet t vaak allemal maar aanhoren. tsjaa.. hoort erbij heh xx

5. mariska D

mariska D Actief lid

10 mei 2012
    323
    0
    0
    Hier ook van het zelfde meiden!!! Zo blij dat ik de enige niet ben!! Doordat ik alle dagen enorm misselijk en moe ben, hele dagen maagzuur heb ben ik zoooo enorm chagrijnig op mijn vriend!! Het ergste vind ik dat hij dat niet begrijpt! of hij begint er dan mee te lachen, dan word ik nog bozer!!! Kortom als hij iets liefs zou zeggen of als hij boos is, hij kan soms echt niks goed doen;)!!!!!! Ik vind dit zo erg van mezelf! Voor mijn zwangerschap, was ik echt een vrolijke zeer happy meid, die gewoon om het minste de slappe lach had, en nu ben ik zo een iemand waar ik zelf niet mee kon omgaan (bitchie persoon)!!! Nu verlang ik tot de eerste echte schopjes, ik denk dat dit me veel plezier zal doen!!!

6. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Hier precies hetzelfde!! Ook geen blaasontsteking, wel pijn met plassen en een heel gevoelige buik. Baal er echt flink van. Huilen is nu iets minder, vorige week deed ik niet anders.

Ik denk dat ik als troost vandaag een hele dure maxi cosi ga bestellen. Heb net gehoord dat die op kosten van mijn ouders mag, helemaal goed:D Wie weet helpt dat?

7. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Vita, voor jou een extra knuffel. Helemaal niet gek dat je je zo voelt, alles bij elkaar is heel zwaar! Heb je wel iemand om hierover te praten?

8. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    ok gelukkig ben ik niet de enigste, had voor deze week nog niet zoveellast ervan hahaha.
    Ik merk gewoon nu dat mn buik ant groeien is en kan niet zo hoe ik wil....
    Ook in mn buik is vanalles bezig, logische ook!! maar bedoel alles onbekende dingen gebeuren er haha
    Maar goed ik ben niet de enigste dat weet ik ook wel maar tog...

Bukken gaat ook niet goed terwijl ik nog niet zn dikke buik heb.
    Maagzuur heb ik vorige week s nachts erg gehad gggrrrr

@vita Veel sterkte en ben ook idd blij als feb is hahah

Deel Deze Pagina