Ideeen supriseparty?

Discussion in 'De lounge' started by jolanda1976, Jan 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

Dec 29, 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Een vriendin van mij wil een surpriseparty organiseren voor haar man die in april 40 wordt. Ze wil dan een zaaltje huren. Nu vroeg ze mij om ideeen en dacht aan karaoke en verder komen we niet echt. Dus misschien hebben jullie nog leuke ideetjes? Kom maar op.... :)

2. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Een jaren alfabet(1 staat voor 1 man die ik in mijn leven koester,2 staat voor het gezin dat we vormen samen met zijn 2en ........39....40 hoera,vandag ben je 40 geworden bijv)

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Allerlei foto's van hem door de jaren heen, grappige/leuke/bijzondere gebeurtenissen uit zijn leven. Dit kan je tijdens de avond benoemen of er een soort krant of boekje van maken.

4. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Op een beamer een band (via dvd) laten spelen. Super leuk, die muziek met de beelden erbij!

Voor mijn vader hebben we dat ook gedaan, toen hij 50 werd.

Heeft ze al een idee hoe zij hem daar naartoe krijgt, zonder dat hij een idee heeft?

Mijn moeder had haar buren ingeschakeld.
    Ze had voor haar buren een nep uitnodiging gemaakt voor een bruiloft.
    En toen hebben de buurtje gevraagd of mijn ouders ze daar naartoe konden brengen, omdat hun eigen auto "kapot" was. Hij kon dan op het kaartje zien waar hij naartoe moest en het leek niet verdacht! Misschien een idee/ tip?

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Marsa; dat is een handige tip!

Share This Page