Hallo meiden, Volgens mij is mijn lichaam flink hormonaal huishouden aan het doen, want mijn haren beginnen plots erg te krullen Vooral onder bij de nekharen zeg maar. Nu heb ik van mijzelf erg dun en redelijk pluizig haar, en eigenlijk ziet het er nu gewoon niet uit als ik me haar los draag. Nu wil ik mijn haren enigzins in bedwang houden met en stijltang, maar heb geen flauw idee welke goed en fijn zijn te gebruiken. Ik wil écht geen mega-dure stijltang, want ik ben net niet ijdel genoeg om elke dag mijn haren te stijlen etc. Maar dus wél een goede... Welke raden jullie mij aan? Liefs Minya
mm heb er ook een gehad, wordt erg mooi maar de kapster kon me wel een klap voor mijn kop geven want het is zooo slecht voor je haar.. moest toen best een stuk af en heb toen dat ding nooit meer gebruikt vindt het resultaat wel mooi. Heb een bij Blokker gekocht met keramische plaat, weet het merk niet meer.
Als je een goede stijltang hebt en het juiste verzorgingsproduct, valt de schade aan je haar toch wel mee? Ik hoef het niet voor dagelijks gebruik, maar met het uitgaan, een feestje of een verjaardag ofzo vind ik het toch wel fijn dat mijn haar goed zit. Als je haar maar goed zit....!
ja dat dacht ik ook ik had speciale creme om erin te smeren met heathproof achtige dingen erin.. af en toe kan het niet kwaad maar ik had een tijdje achterelkaar in de zomer, dat was minder. Je haar breekt nl snel af en wordt droog. (ondanks de creme)
Ik heb er oon 1 met keramische platen en gebruik alleen de speciale OLIE van de kapper en geen creme voor de stijltang. Ja je haar wordt wel wat droger, maar niet meer dan wanneer je het helemaal zou fohnen. Bij de kapper doen ze het bij mij ook altijd even met de stijltang. Ik heb de mijne trouwens bij de kappersgroothandel gehaald. Groetjes Inge
ik heb er 1 van remmington die kan je bij de kijkshop halen. en dan wel serum gebruiken hoor dan blijft je haar er ook lekker zacht van.
45 euro voor die remmiington. en hij is echt super. je kan er zelfs krullen mee maken. je hoeft het echt maar 1 keer door je haar te halen en is echt stijl.
Dat valt inderdaad nog wel mee met de prijs! En 1 keer door je haar halen, betekend ook minder beschadiging! Toppie! Morgen maar eens even naar de kijkshop!
Je moet het idd niet te vaak gebruiken.Ik heb grove krullen van mezelf en gebruik op dit moment Royal Jelly,want ik heb altijd droge punten. Maar Secret Agent(hoe verzinnen ze die namen? )van John Frieda bevalt me ook goed.
ik heb er 1 van princess van 20 euro. en ik gebruik m bijna elke dag en heb echt nergens last van hoor...gewoon goede produkten gebruiken...bij mij bij de kapper stylen ze het ook met een stijltang!
Ik heb na aantal goekopere en verbrand en dor haar de mijne maar bij mijn eigen kapper gekocht, 1 keer doorheen halen en klaar gaat tot 200graden, kostte wel 60euro, maar heb hem nu al 2 jaar. Super ding. Gebruik wel spray van te voren die beschermd tegen de hitte, a la 17 euro,maar dat spul gaat eeuwig mee joh... Zal straks het merk even bekijken... ga eerst eten