Ideeen tips vrijgezellenfeest

Discussie in 'De lounge' gestart door mammz, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Binnenkort komen we bij elkaar om ideeen te verzamelen voor mijn vriendin die gaat trouwen.

Ze drinkt geen alcohol, wil geen stripper.
    We gaan sowieso op stap eind van de avond.

Heeft iemand leuke tips of ideeen voor overdag/begin avond?

2. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    hey!
    Mijn vrijgezellenfeest hebben we 's middags apenkooi gedaan :D (vriendin is gymleraar en kon een gymzaal regelen :D) daarna uit eten en dan karaoke! :D

Bij een vriendin hebben we 's middags buiten op een veld een 6-kamp gedaan, dan eten en karaoke en daarna stappen! ;p

(dit waren low-budget vrijgezellenfeesten aangezien we beiden het onzin vonden om onze vrienden om veel geld te vragen :))

Verder heb ik ook feesten gehoord waar mensen van de euromast gingen abseilen, karten, paintballen enz. Maar goed daar moet je wel het type voor zijn! haha ;p

Heb ook gehoord van workshops ala cup-cakes bakken ofzo... succes! :)

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    In welke regio zal het plaats gaan vinden?

4. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vrijgezellenfeest was een speurtocht door de stad met allerlei opdrachten en 's avonds lekker uit eten. Volgens mij niet duur, maar wel heel leuk! Je moet als organisatoren wel een beetje creatief zijn om de speurtocht zelf in elkaar te zetten.

5. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Regio Eindhoven/den Bosch

Leuke tips al!!

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.969
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ligt er een beetje aan of je vriendin een sportief type is of niet. Wat ik de afgelopen jaren heb zien langskomen op dat gebied:

Gewone klimhal
    IJsklimhal (bever zwerfsport Den Haag)
    Karten (of ijskarten)
    Schermen
    Raften (Dutch Waterdreams Zoetermeer)

Verder heb ik als 'rustigere varianten' ook wel workshops gehad: sieraden maken, taart versieren e.d.

Zelf ben ik meer van de sportieve dingen. Zeker als niet alles gasten elkaar goed kennen is het vaak wel fijn om echt bezig te zijn. Maar de workshops zijn vaak ook erg gezellig hoor.

7. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Wij hebben een workshop servies beschilderen voor de bruid gedaan, daarna nog ergens wat eten en wat drinken.

8. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Ik werd naar een opnamestudio gebracht...
    Hebben "Marry you" van Bruno Mars ingezongen, een geweldige ervaring! Zal in Nederland ook wel aangeboden worden, denk ik...

Deel Deze Pagina